Help graag, stap voor stap voor een echt NOOB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een abbo afgesloten bij T-mobile en daarbij een Iphone 4 gekregen met een micro sim. Ik wil deze iphone zelf niet gebruiken, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help graag, stap voor stap voor een echt NOOB
Ik heb een abbo afgesloten bij T-mobile en daarbij een Iphone 4 gekregen met een micro sim.
Ik wil deze iphone zelf niet gebruiken, maar aan mijn dochter geven die een prepaid Proximus kaartje heeft. Wat moet ik nu stap voor stap doen om dit voor elkaar te krijgen? Activeer ik eerst de Iphone met mijn eigen T-mobile micro sim? Ben bang dat als ik een foute stap neem, het niet meer te herstellen is |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als deze firmware 4.1 heeft, is deze softwarematig nog niet te unlocken. Je zal dus geduld moeten hebben
|
|||
|
|||
Dat weet ik dus niet ;-)
Moet ik er dus zowiezo eerst de t-mobile sim in doen? |
|
||||
|
||||
Eeerst netje via T-Mobile de iPhone activeren met iTunes en gebruiken. Je kan dan bij de installingen de firmware versie terug vinden. Probeer eens de zoekoptie hier op het forum, dan zul je veel vragen zelf al beantwoord krijgen
Linkje naar nieuwsbericht met jailbreak matrix. |
|
|||
|
|||
Kijk dat wou ik weten, ik heb al een heleboel topics doorgespit, maar wou even zeker weten of ik de telefoon eerst moest activeren met de T-mobile kaart.
Tuurlijk is de kans wel groot dat er al 4.1 op zit, want ik heb hem vandaag ontvangen van t-mobile ik ga de micro sim er in doen en dan eens verder zoeken ;-) |
|
||||
|
||||
Als het abonnement al is ingegaan kan de telefoon ook door t-mobile worden unlocked. Dat kost wel geld, als het abonnement net is ingegaan iets van €120,-.
EDIT: hier staat het bericht: http://www.iphoneclub.nl/14130/tip-l...door-t-mobile/ Het wordt dus goedkoper naarmate het contract langer loopt, na een jaar is het gratis. Laatst gewijzigd door remundo7000; 07-10-10 om 18:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie helpt mij stap voor stap | fleurbelt | Jailbreak | 2 | 28-11-10 23:24 |
Stap voor stap film op iPad.. | pat39 | iPad algemeen | 10 | 12-09-10 18:17 |
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. | McHenk | Archief | 1 | 21-02-08 00:56 |
Stap voor stap van 1.1.1 naar 1.1.3 | MartR80 | Archief | 2 | 03-02-08 16:02 |
Unlock stap voor stap? | MarkBender | Archief | 2 | 25-11-07 19:42 |
|
|