//

Ringtone geluid fix na 1.1.3 jailbreak via Nate True's methode.

Ringtone geluid fix na 1.1.3 jailbreak via Nate True's methode. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik gisteren mijn 1.1.1 iPhone heb geupdate en gejailbreakt, heb ik nu 1.1.3. cre.ations.net - Blog entry: iPhone 1.1.3 jailbreak released Ik dacht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-08, 12:53
Guest-20180415213811
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Ringtone geluid fix na 1.1.3 jailbreak via Nate True's methode.

Nadat ik gisteren mijn 1.1.1 iPhone heb geupdate en gejailbreakt, heb ik nu 1.1.3.

cre.ations.net - Blog entry: iPhone 1.1.3 jailbreak released

Ik dacht dat alles prima werkte; 2 dingetjes werk(t)en niet merkte ik vandaag.
EDGE icon is weg. Ik kan wel gewoon internetten(geen Wi-Fi, dus langzaam en kostbaar) maar als ik Wi-Fi gebruik zie ik wel het Wi-Fi-icoon. Niet ernstig dus, kan ik mee leven.
Maar mijn ringtones deden het niet meer. Geen geluid bij de standaard en customized ringtones. Alleen dmv de trilstand merkte ik dat ik gebeld werd.
Vandaag vond ik een oplossing:

Je moet http://sleepers.net/iphonerepo toevoegen aan je sources in Installer, dan de 1.1.3 Ringtone fix voor stock ringtones installeren; in ieder geval doen dan de standaard ringtones het weer!


EDIT: een ander dingetje is dat de Nederlandse taal+woordenboek (die ik in 1.1.1 wel had) weg zijn. Mij maakt dat niks uit eigenlijk, maar ik vermeld het wel even, mocht je iPhone nog niet geupdate zijn naar 1.1.3 en je zit erover na te denken...

Laatst gewijzigd door Guest-20180415213811; 29-01-08 om 12:57. Reden: Waard te vermelden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 15:03
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Je hebt inmiddels al een fix voor je Ringtones gevonden. ook voor de andere probleempjes is een fix.

(FF zoeken op het forum. Tip: voeg iFonguide Repo toe)

De taal, woordenboek en dergelijke vind je ook in de repo terug...
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #3  
Oud 29-01-08, 16:40
leon's schermafbeelding
leon leon is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 44
Standaard

Iemand al een oplossing voor de overige geluiden? Bijv. bij het locken en unlocken van mijn telefoon hoor ik nog niets. Ik heb eerst geprobeerd zelf de geluiden om te zetten, dit werkte voor de Ringtones, maar niet voor het locken/unlocken van de telefoon. Ook de ifoneguide repo maakt alleen de ringtones werkend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET) psholkamp Archief 17 29-03-09 15:57
Ik word er moedeloos van. Geluid ringtone buzzy Ringtones en Wallpapers 10 14-07-08 13:28
geen geluid behalve ringtone!!? sammy25ams Ringtones en Wallpapers 18 25-02-08 12:25
Doorbraak: 1.1.3 jailbreak (Nate True) nu beschikbaar kien Unlock [archief] 630 09-02-08 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.