3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is er op een duitse site tegen zou het waar zijn hieronder een kopie van het bericht Auf die Story, bzw. das passende Blog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET)
Hij is er op een duitse site tegen zou het waar zijn hieronder een kopie van het bericht
Auf die Story, bzw. das passende Blog aufmerksam gemacht, hat uns ein ungenannt bleibend wollender Tippgeber via eMail. Wir haben uns die Seite angesehen, den Download gezogen und das entsprechende Tutorial übersetzt - und auch wenn wir uns nicht hundertprozentig sicher sind, die hier veröffentlichten Erfolgsmeldungen machen einen vielversprechenden Eindruck. Der Reihe nach:
Zum Software-Unlock Auf einem unserer Geräte haben wir das Paket noch nicht getestet (wagemutige dürfen hier gerne ins kalte Wasser springen), die folgenden Infos reichen wir aber an euch weiter:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou er mee oppassen want lees nog nergens dat er een resultaat is van een 3G unlock.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ze gebruiken blijkbaar de firmware voor de 1ste generatie iphone.
Op de screenshot kan je duidelijk zien: iPhone1,1_... Dus inderdaad, nog geen resultaat voor de 3G |
|
||||
|
||||
En toch is het voor de 3G
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je door die firmware dus 3G functies mist (3G, appstore, etc.)
|
|
||||
|
||||
Ik dacht niet dat het mogelijk is om de firmware van een eerste gen op een 3G te proppen.
|
|
||||
|
||||
Ik struin nu al het hele internet af, maa rik heb nog geen reply gevonden van iemand die zei dat het werkte. Dus ik haak maar af...normaliter had je in alle comments te horen gehad: Yes, het werkt!!, Hoera, het werkt, of **** i bricked my phone.
Dus, loop maar door mensen, niks te zien |
|
|||
|
|||
ff bovenhalen
is het mogelijk om de software van de 2g er op te zetten en zo de 3g te unlocken? (missen van 3g functies buiten beschouwing gelaten..) |
|
||||
|
||||
Nee dat is niet mogelijk. Bespaar me de moeite om het allemaal uit te leggen
|
||||
|
||||
"Lsst um himmelswillen die Finger von vorschnelle Selbsversuchen. Über Erfahrungsberichte von allen, die nichts zu verlieren haben freuen wir uns trotzdem."
Voor de mensen die de Duitse taal machtig zijn en bovenstaande zin van toepassing is, we horen het graag hier
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
er staat voor windows en mac maar ik ben hem nu aan het downloaden en hij herkend het niet als een mac bestand dus afwachten maar
(ik ga hem nog niet op mijn iphone zetten) |
|
||||
|
||||
Citaat:
er staat zoiets: blijf er aub vanaf, maar als iemand toch niets te verliezen heeft zijn we blij met ervaringsberichten oftewel.. heb je geld genoeg: probeer het uit! heb je dat niet: blijf er aub vanaf! |
|
||||
|
||||
Mega vaag allemaal, ik download het bestand even om hem te kunnen bekijken
Is een fake bestand, is idd voor een 2G model. NIET PROBEREN op een 3G In de custom zit zelfs een bootneuter voor de 2G firmware
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 15-12-08 om 22:58. |
|
|||
|
|||
bij mij werkt het helemaal niet hahaha
ik krijg alleen maar met welk programma wild u dit openen doe dit niet zonde van je tijd waarschijlijk zonde van je iphone zonde van je geld. zet er maar een slotje op en beter verwijder hem want zo komen er meer geruchten en gaan mensen dit meschien tog proberen jeej unlockte iphone 1g oo w8 bestond al Laatst gewijzigd door King1987; 15-12-08 om 23:21. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Er zit wel een Spaanstalige PDF bij waar voorzover mijn Spaans gaat, juist wordt verteld dat bootneuter erbij hoort. Eerst maar eens een vertaler zoeken die spaans kan vertalen naar Nederlands of Engels lijkt me.
Voor wie het wil vertalen: http://www.mediafire.com/download.php?2mlle11edzd
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 15-12-08 om 23:32. |
|
||||
|
||||
Van modmyi:
Onderstaande is een quote van Muslenerd (dev-team member) Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Blijkt dus niet waar te zijn. Om problemen te voorkomen gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Tethered methode | axeldemaster | Jailbreak | 6 | 10-01-11 16:21 |
op welke methode jailbreaken | stefaaaan | Jailbreak | 5 | 23-07-10 10:49 |
De iPhone Virginize methode | Henkos | Unlock [archief] | 28 | 19-05-08 01:55 |
Bellen/SMS/ lukt niet ondanks juiste instal-methode | Raoul Duke | Unlock [archief] | 2 | 12-04-08 19:47 |
Ziphone methode Wi-Fi doet het niet meer... | isyan68 | Unlock [archief] | 17 | 18-02-08 03:13 |
|
|