Tethered methode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, ik heb een vraagje: als je een Tethered jailbreak hebt op je ipod touch, wat moet je dan precies elke keer doen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethered methode
Goedemiddag allemaal,
ik heb een vraagje: als je een Tethered jailbreak hebt op je ipod touch, wat moet je dan precies elke keer doen als je hemw eer aanzet? B.V.D! p.s. ik neem aan dat er nog geen untethered jailbreak is voor ipod touch 2G MC? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
klinkt misschien veel werk maar dit is het zeker niet! |
|
|||
|
|||
Ah oke bedankt, maar ik wilde m'n ipod jailbreaken, geef hij een melding that redsn0w geen MC-models ondersteunt!
Hoe kan dit?? |
|
|||
|
|||
Heb je de laatste redsn0w gebruikt?
dit zou heel raar zijn want ik heb er mn iPhone 4 mee gedaan... |
|
|||
|
|||
De download heet zo: redsn0w_win_0.9.6rc8
Volgens mij is dat de nieuwste.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb wel geen ervaring met de windowsversie. ikzelf heb met de macversie mn iphone 4 gedaan en de ipod touch van mn vriendin. misschien eens opnieuw installeren ofzo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als ik op NO I don't have an MC-model klik, dan gaat ie wel gewoon verder. Zal ik mijn iPod dan wel jailbreaken of loop ik dan een groot risico omdat ik een MC-model heb? Ik heb trouwens ook mijn ipod nog niet geupdated van 3.1.3 naar 4.2, omdat als de jailbreak niet werkt met 4.2 ik helemaal geen jailbreak meer heb. Misschien heeft dit er ook wat mee te maken.. Laatst gewijzigd door axeldemaster; 10-01-11 om 16:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: tethered-untethered | iphone789 | Jailbreak | 15 | 23-01-11 19:49 |
op welke methode jailbreaken | stefaaaan | Jailbreak | 5 | 23-07-10 10:49 |
3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET) | psholkamp | Archief | 17 | 29-03-09 15:57 |
De iPhone Virginize methode | Henkos | Unlock [archief] | 28 | 19-05-08 01:55 |
Unlock methode achterhalen | awenger | Unlock [archief] | 7 | 09-12-07 15:03 |
|
|