//

Camera Connection Kit iPhone

Camera Connection Kit iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de zoekfunctie heb ik meerdere topics gevonden over de Camera Connection Kit (CCK). Echter, m.u.v. onderstaand topic, gaan de discussies niet over de werking ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-12, 14:44
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard Camera Connection Kit iPhone

Via de zoekfunctie heb ik meerdere topics gevonden over de Camera Connection Kit (CCK). Echter, m.u.v. onderstaand topic, gaan de discussies niet over de werking van de CCK i.c.m. een iPhone.

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f1...or-iphone.html

Bovenstaand topic is volgens mij echter in een verkeerd topic geplaatst, omdat het aansluiten van een CCK op de iPhone gaat om een aangelegenheid die behoort tot de jailbreak-scene.

Graag zou ik de CCK dan ook willen aansluiten op de iPhone. Volgens mij is dit technisch niet onmogelijk, omdat het wel werkt op de iPad. Zijn er onder de forumlezers mensen die tips hebben hoe dit moet. Tot dusver heb ik iFile gebruikt, zonder succes. Het kan ook zo zijn dat ik tot dusver niet in staat ben gebleken om de map te vinden (van bv. de SD-kaart). Bestaat er een manier om je iPhone te laten denken dat het een iPad is, zodat de CCK direct ondersteund wordt. Mocht dit niet lukken dan zie ik misschien een mogelijkheid voor de jailbreak applicatie Resupported+. Wellicht heft deze de automatische melding op dat de adapter niet geschikt is voor de iPhone.

Op termijn zou ik graag een USB-stick willen inlezen. Maar vooralsnog richt ik me eerst op het überhaupt werkend krijgen van een CCK op de iPhone.

Tips zijn erg welkom!

Laatst gewijzigd door denbear; 18-01-12 om 14:48. Reden: Aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-12, 20:18
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Ik heb de trail-versie van Resupported4 geprobeerd. Deze zorgt ervoor dat de melding van accessoire wordt niet ondersteund uitblijft. Helaas echter geen succes om de adapter te gebruiken.
  #3  
Oud 18-01-12, 21:12
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Wereldwijd heeft iedereen dit al geprobeerd.
Google maar eens op CCK & iPhone.

Voorlopig heeft niemand er nog wat mee gedaan.
Dus ik denk niet dat je hier verder mee gaat komen.
Reageren

Labels
camera connection kit, cck, ipad, iphone, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera connection kit voor iPhone joepmeeuwissen iPad accessoires en onderdelen 4 18-01-12 20:20
Camera Connection Kit Probleem CoupeRoyale iPad accessoires en onderdelen 1 15-01-12 13:19
Vraagje over de Camera Connection Kit. MrDee iPad accessoires en onderdelen 4 12-05-11 13:38
iPad Camera Connection Kit VisionRoy iPad accessoires en onderdelen 216 15-10-10 09:39
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.