Provider update discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen wat de provider update (van KPN) doet die mij nu wordt aangeboden? Ik heb nu de mogelijkheid mijn iPhone als persoonlijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider update
Kan iemand mij vertellen wat de provider update (van KPN) doet die mij nu wordt aangeboden?
Ik heb nu de mogelijkheid mijn iPhone als persoonlijke hotspot te gebruiken en zou dat niet graag kwijt willen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik kan hem nog steeds aanzetten... na per ongeluk de update te hebben geaccepteerd.
|
|
|||
|
|||
heeft het verder nog nut gehad? want anders laat ik het lekker voor wat het is (zelfde update van KPN krijg ik)
|
|
|||
|
|||
Kennelijk weet niemand waarom deze update is ingezet door KPN?
|
|
|||
|
|||
update geinstalleerd en hotspot behouden, heb wel een abbo met onbeperkt internet.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg gisteren weer een melding of ik een provider update wilde doen....
Heb ik uiteraard niet gedaan Eerst weten wat het doet |
|
|||
|
|||
Heb het gewoon geïnstalleerd, merk eigenlijk geen verschil.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg deze melding toen ik buiten nederland was, dus toen niet gedaan.
Nu ik weer terug ben, probeer ik na te lezen wat er in de update zit, maar lees er niets over Ik weet trouwens ook niet hoe ik de eerdere melding nu weer naar voren moet krijgen om de update alsnog te laten uitvoeren. wie kan me verder helpen Grtz, spikebyt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen >> algemeen >> info
|
|
|||
|
|||
heeft te maken met de nieuwe update naar IOS5.1
wordt de iPhone vast voor klaargemaakt weet ook nog niet waarom deze daarvoor nodig is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen serice en/of provider na update Itunes | Reinieraaa | Overige providers Nederland | 3 | 23-09-09 18:22 |
provider | jeceka | Archief | 1 | 08-06-09 14:36 |
iPhone 3G: Provider? | wijbosch | Unlock | 6 | 08-04-09 13:52 |
Internetten via je provider | sneezy1991 | iPhone algemeen | 4 | 03-01-09 01:50 |
provider | beeldbuis | Overige providers Nederland | 10 | 17-06-08 11:15 |
|
|