Is deze abonnement echt? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4 8GB Zwart i.c.m. KPN Je betaalt 25 euro per maand voor 1500 sms & bel minuten plus 1700 mb internet & en ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is deze abonnement echt?
iPhone 4 8GB Zwart i.c.m. KPN
Je betaalt 25 euro per maand voor 1500 sms & bel minuten plus 1700 mb internet & en ongeveer 30 euro eenmalige kosten toestel, klopt dat? & Hoeveel zou je per maand moeten betalen als het niet klopt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik op de link met de actievoorwaarden voor het antwoord...
|
|
|||
|
|||
2 jaar abonnement met de eerste 9 maanden voor 25 euro en de resterende 15 voor €150 euro per maand.
|
|
|||
|
|||
Ik heb toevallig afgelopen weekend een abonnement afgesloten bij KPN en KPN bied de mogelijkheid na de eerste 3 maanden je abonnement omhoog of omlaag kosteloos bij te stellen.
Ik zou even controleren of dit ook mogelijk is bij dergelijke acties. Anders zou je na de eerste 9 maanden je abonnement omlaag kunnen bijstellen en dan heb je een zeer goede deal gemaakt! Maar vraag het voor de zekerheid even na!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is deze echt of niet? | Winterr | iPhone algemeen | 14 | 23-10-11 14:09 |
Deze Cloon is echt mooi | Need-iPhone | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 14:55 |
Is deze nep of echt, ik kan hem overnemen | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 25 | 12-06-10 19:37 |
Is deze Iphone echt of nep?! | Zippie | Archief | 3 | 12-02-10 16:42 |
Ok, deze reclame op tv gaat echt te ver. | dedafmonteur | Chat en geruchten | 8 | 15-04-09 23:56 |
|
|