Ok, deze reclame op tv gaat echt te ver. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag net op tv een reclame over een programma voor op je mobiel. het heet: Dag Des Doos je voert je naam en geboortedatum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ok, deze reclame op tv gaat echt te ver.
Ik zag net op tv een reclame over een programma voor op je mobiel.
het heet: Dag Des Doos je voert je naam en geboortedatum in en da ding berekent dan wanneer je dood gaat, hoe ziek is dit?!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Applicatie is uiteraard puur voor de fun bedoelt en als je het niet wil weten dan gebruik je de applicatie toch niet ? Sommige dingen moet je echt niet erger maken dan het in werkelijkheid is, zo denk ik er alvast over .
|
|
||||
|
||||
Zo'n app is er ook al lang voor de iPhone. Heb hem toch maar niet geprobeerd.
|
||||
|
||||
Zag die reclame net ook Echt gestoord.
Wie dat heeft bedacht... |
|
||||
|
||||
En zo verdienen ze aan 10 jarigen die net hun eerste prepaid mobieltje hebben.
|
|
||||
|
||||
ik vind het nog steeds niks, miss is het omdat ik katholiek ben of gewoon omdat ik dit soort dingen maar ''eng'' vind.
ik moet ophouden met films kijken denk ik...lol
|
||||
|
||||
Uit puur nieuwsgierigheid heb ik laatst ook eens op zoiets gereageerd (sms dienst was dat ofzo), werd vervolgens gebeld voor het sluiten van een uitvaartverzekering hahaha Ik werd volgens de berekening ergens in de 80, dus op zich een mooie leeftijd hahaha.....zouden ze ook aan een kansberekening doen.....want wie weet lig ik morgen wel onder een trein???
|
|
||||
|
||||
ik ga elke dag, al 4 jaar lang met de trein, heb dr genoeg zien springen en zien liggen.
ik denk 5 totaal nu. die hadden zeker dit programma ook gebruikt en zouden op die dag doodgaan, maar dr gebeurde niks dus deden ze t miss zelf mar...
|
||||
|
||||
lijkt me wel heftig om dat te zien...
On-Topic. Ik had 1 keer die iPhone app voor de gein gedowload, wiens naam ik ook invul ze gingen allemaal op dezelfde dag dood. Heel toevallig xD |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deze Cloon is echt mooi | Need-iPhone | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 14:55 |
Is deze nep of echt, ik kan hem overnemen | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 25 | 12-06-10 19:37 |
Is deze Iphone echt of nep?! | Zippie | Archief | 3 | 12-02-10 16:42 |
Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit | MacorgaZ | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:19 |
iBeer 2.0 deze werkt echt met de motion sensor | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 23 | 25-10-08 13:08 |
|
|