Deze Cloon is echt mooi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over de titel valt te spreken, was nl sarcasme.. Marktplaats.nl > Nieuwe iphone 3G compleet! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone de afb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze Cloon is echt mooi
Over de titel valt te spreken,
was nl sarcasme.. Marktplaats.nl > Nieuwe iphone 3G compleet! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone de afb zegt genoeg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is wel ff een 3g 32gb ja!.....
|
|
|||
|
|||
Wat mij dan weer opvalt is dat het plaatje op de doos ook nog folders in mappen laat zien. sinds wanneer werd ios 4.0 standaard bij een 3g geleverd?
Of heb ik dan weer niet goed opgelet
|
|||
|
|||
Als je goed kijkt is dat een calculator
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de zilveren rand is ook veel dikker..
|
|
||||
|
||||
Verdorie, de advertentie is al verwijderd!
Helaas.. Weer geen geluk! :-D Wat een troep ^^! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is deze nep of echt, ik kan hem overnemen | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 25 | 12-06-10 19:37 |
Is deze Iphone echt of nep?! | Zippie | Archief | 3 | 12-02-10 16:42 |
Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit | MacorgaZ | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:19 |
Ok, deze reclame op tv gaat echt te ver. | dedafmonteur | Chat en geruchten | 8 | 15-04-09 23:56 |
iBeer 2.0 deze werkt echt met de motion sensor | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 23 | 25-10-08 13:08 |
|
|