//

Ontvangst van Wifi verminderd op iPhone 3GS.

Ontvangst van Wifi verminderd op iPhone 3GS. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik heb een iPhone 3GS (beetje oud, maar werkt nog uitstekend) van nu zo ongeveer 2 jaar oud. Nooit problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-13, 21:07
dennisvantiel dennisvantiel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Angry Ontvangst van Wi-Fi verminderd op iPhone 3GS.

Hallo allemaal,
Even een vraagje. Ik heb een iPhone 3GS (beetje oud, maar werkt nog uitstekend) van nu zo ongeveer 2 jaar oud.
Nooit problemen mee gehad, draait nu gewoon op iOS6. Maar normaal had ik z’n 8 Wi-Fi-netwerken (van buren etc.) die ik kon ontvangen, als ik z’n 2 á 3 meter van mijn router afzat had ik natuurlijk de volle “3 streepjes” Wi-Fi-bereik. Nu sinds een paar dagen, heb ik nog maar 1 of 2 streepjes bereik en kan ik zelfs niet meer de signalen van mij buren ontvangen. Ik had voorheen overal door het huis bereik, nu tot z’n 4 meter vanaf mijn router. Ik heb deze al gereset (om maar te proberen, maar hielp natuurlijk niet) en de iPhone natuurlijk al uit-/aan- gezet.
Ik kom er maar niet uit wat dit kan zijn, maar dat het aan mijn iPhone ligt is duidelijk aangezien ik met mijn macbook wel overal door het huis bereik heb van z’n 10 netwerken, inclusief mijn netwerk.
Nu is mijn vraag, wat kan dit zijn en hoe los ik dit op? Is er een app of een mogelijkheid mijn ontvangst te versterken?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi en 3G ontvangst iphone 5 paul_999 iPhone algemeen 0 16-12-12 09:51
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht iTonyVos Wi-Fi 18 18-10-11 15:35
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router Muracatun Wi-Fi 5 20-09-11 22:34
iPhone 4 Wi-Fi ontvangst ? R@TLeR Wi-Fi 1 11-10-10 20:04
BlueTooth verstoort mogelijk Wi-Fi ontvangst iPhone colliehome Chat en geruchten 5 23-10-09 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.