Hayday werkt niet na update iOS 9 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte discussieleden, Na installatie iOS 9 op mijn iPhone 4s werkt de app HAYDAY niet goed meer. Regelmatig zit ik vast in het spel. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hayday werkt niet na update iOS 9
Geachte discussieleden,
Na installatie iOS 9 op mijn iPhone 4s werkt de app HAYDAY niet goed meer. Regelmatig zit ik vast in het spel. Het lijkt er ook op dat ik niet verbonden ben met Gamecenter. Gamecenter heeft een wit scherm waar je niets mee kunt als ik daar ga kijken. Regelmatig een harde reset uitgevoerd, maar dat geeft geen oplossing. De andere apps werken wel goed na update, alleen HayDay niet. Wie heeft een mogelijke oplossing voor het door mij geschetste probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De makers van HayDay?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hayday via bluestacks werkt niet | WilbertVin | Desktop-applicaties | 1 | 17-10-14 09:55 |
iMessage werkt niet meer na update iOS 7 | Scirocco | iPhone algemeen | 8 | 28-09-13 21:51 |
ios 5 update werkt niet !! | patjeag70 | iPad algemeen | 7 | 08-08-12 19:36 |
internet werkt niet of nauwelijks na update iOS 4.3 | Emper | Archief | 3 | 20-03-11 18:14 |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
|
|