iMessage werkt niet meer na update iOS 7

iMessage werkt niet meer na update iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vandaag draait er IOS 7 op mijn iPhone 4. Echter lukt het mij niet om voor elkaar te krijgen om in te loggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 September 2013, 02:34
» iPhone 6 Plus 16GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 December 2007
Berichten: 250
Standaard iMessage werkt niet meer na update iOS 7

Hallo,

Sinds vandaag draait er IOS 7 op mijn iPhone 4.
Echter lukt het mij niet om voor elkaar te krijgen om in te loggen onder de iMessage instellingen. Dit weigert die: zie hiervan de screenshot.
Zeker weten dat ik mijn gegeven goed invoer.

Ik had niets veranderd.
Nu wil ik het opnieuw activeren, maar krijg ik de melding:
Inloggen is mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw.

Mijn internet en Wi-Fi werken prima, dus dat is het probleem niet.

Graag wat hulp.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2035.jpg‎ (22,9 KB, 51x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 September 2013, 02:42
» iPhone 6 Plus 16GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 December 2007
Berichten: 250
Standaard

Hey,

Ik heb exact hetzelfde probleem, en al meerdere keren iMessage proberen te activeren, zeker weten dat ik geen typfouten maak, echter kost dat geld per keer, dus je wordt er alleen maar armer van.

Weet iemand het antwoord, op hoe wij iMessage onder IOS 7 weer goed kunnen laten werken?

Ik heb een iPhone 4.

Alles hulp is welkom.
  #3  
Oud 22 September 2013, 09:15
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Ik weet de oplossing hiervoor

Ik had hetzelfde probleem maar bij mij was dat ook al bij iOS 6 en na update naar iOS 7 nog steeds.

De oplossing:

-Reservekopie maken
-iPhone herstellen (fabriekswaarden) => met iTunes
-Reservekopie terugzetten

Wel alle apps opnieuw installeren achteraf, Luister goed ik zei installeren niet opnieuw aankopen!

Veel success gewenst

Mvg antoon100
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!
  #4  
Oud 22 September 2013, 14:07
» iPhone 6 Plus 16GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 December 2007
Berichten: 250
Standaard

Hallo Antoon,

Bedankt voor je advies.
Ik ben het nu aan het uitproberen, hoop dat het lukt.
Dat laat ik je zometeen weten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 14:42 ----------

Het leek even te werken.
Want ik kon 3 emailadressen en mijn telefoonnummer instellen voor iMessage.
Echter als ik ze alle 4 aangevinkt had, kon ik niet kiezen om verder te gaan, ook niet als ik ze uit vinkte.

Dus hier loopt het klem.
Ik doorloop het nog een keer, mocht het weer zo gaan, zal ik een screenshot ervan maken.

Misschien dat je nu al wat advies voor mij hebt, want ik zo direct kan proberen?
  #5  
Oud 22 September 2013, 15:20
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Hi,

ik had standaard wat aangevinkt stond laten staan en zo verder gegaan(standaard was bij mij alles aangevinkt)

Ik kreeg ook in mijn mailbox (email waar Apple ID aan verbonden was) een bevestiging dat er ingelogd werd voor het gebruik van FaceTime en iMessage.

Ook bevestigingsmail ontvangen?

ik heb die diensten zelf nog niet getest maar ze zijn wel geactiveerd.

Als je bevestigingsmail ontvangen hebt zou dit normaal gezien toch moeten werken.

Bellen kan ik wel via FaceTime en aangezien iMessage hetzelfde is qua principe om aciveren/instellen moet dat dan ook werken.

Mvg antoon100

Laatst gewijzigd door antoon100; 22 September 2013 om 15:32. Reden: edit
  #6  
Oud 22 September 2013, 15:26
» iPhone 6 Plus 16GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 December 2007
Berichten: 250
Standaard

Ik heb geen enkele bevestigingsemail gekregen.

Het is mij uiteindelijk toch gelukt.
Ik had de iPhone herstart, en toen opnieuw mijn Apple ID toegevoegd aan iMessage, en nu werkt het goed. Mijn telefoonnummer, stond toen als enige wel aangevinkt.

Erg blij ben ik, dat het nu weer goed werkt.
Echter jammer dat het geld heeft moeten kosten, om het continu weer te laten activeren.
  #7  
Oud 22 September 2013, 15:27
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Ook moet bij beide partijen de dienst aanstaan!

Anders zal het idd niet werken.

Ben blij voor je dat het werkt

Activeringskosten zijn eenmalig

Verder nog veel plezier met de dienst!

Mvg antoon100
  #8  
Oud 22 September 2013, 20:21
» iPhone 6 Plus 16GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 December 2007
Berichten: 250
Standaard

Zomaar ineens werkt mijn iMessage niet meer.
Heb jij enig idee hoe dit kan?

Op mijn iMac werkt het wel prima
  #9  
Oud 28 September 2013, 20:51
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 April 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 33
Standaard

Bij mij werkte het ook niet meer. Na een check van mijn AppleID stond de landcode van mijn telefoonnummer ineens op 1 (US) ipv 31 (NL). Na dit opgeslagen te hebben online, werkte het direct op mijn telefoon!

Je kunt dit wijzigen/checken via https://appleid.apple.com/
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IMessage werkt niet meer Sofie123 iPad algemeen 20 16 April 2013 19:01
iMessage werkt niet meer 20-01 Delvenaartje iPhone algemeen 7 23 January 2013 01:40
imessage werkt niet meer prekii iPhone algemeen 1 4 May 2012 13:19
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. Geert1976 iPhone algemeen 3 11 November 2011 09:02
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer Merit iPhone algemeen 18 27 July 2010 17:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.