IMessage werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had op mijn ipad en iphone veel data 'overige'. Ongeveer 7 GB. Ik heb dit kunnen oplossen met Diskaid, zowel op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IMessage werkt niet meer
Hallo,
Ik had op mijn ipad en iphone veel data 'overige'. Ongeveer 7 GB. Ik heb dit kunnen oplossen met Diskaid, zowel op mijn iPhone als op mijn iPad. Ik heb muziek en foto's verwijderd en et weer op gezet. Ik heb daarna bij beiden een harde reset gedaan. Geen probleem bij iPhone, alles werkt nog steeds perfect maar bij mijn iPad werkt iMessage niet meer. Als ik wil inloggen komt er na lange tijd 'netwerkfout. Controleer de netwerkinstellingen.' De netwerkinstellingen zijn net hetzelfde als op de iPhone.. Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand?..
|
|
|||
|
|||
Stuur jezelf een message met een fotootje vanaf je iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt dus schijnbaar niet alleen een paar foto's en muziekbestanden verwijderd, dat wordt herstellen...
Maar probeer anders nog je iCloud-account te verwijderen, rebooten en weer inloggen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oooh oké ik zal het proberen!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 februari 2013 om 22:19 ---------- Ik heb het gedaan en het lukt nog steeds niet.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles van iPad af?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb iPad herstelt, er staat nu niets meer op, want ik heb hem ook als een nieuwe iPad geconfigureerd, maar ik krijg nog steeds de melding...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou Sofietje, succes! Post je de oplossing nog, als het gelukt is ?
|
|||
|
|||
Ik heb niets meer gedaan maar na enkele dagen kon ik weer inloggen en werkte het weer. Het zal misschien een probleem geweest zijn met iMessage zelf
|
|
||||
|
||||
iMessage en Facetime hebben de afgelopen weken volgens mij 2x platgelegen. Februari weet ik niet meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nope, gaat maar 2 dagen terug omdat ze anders voor schut staan
Vandaag: Backup - 9:44 AM - 11:20 AM - 1.2% users affected Users may have been unable to restore from an iCloud backup. Vrij belachelijk, maar Apple is natuurlijk lang niet overal goed in. |
Labels |
imessage |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bericht versturen via iMessage werkt niet meer | Thomas202 | iPad algemeen | 1 | 02-11-13 11:18 |
iMessage werkt niet meer 20-01 | Delvenaartje | iPhone algemeen | 7 | 23-01-13 02:40 |
iMessage en Facetime werkt niet .. | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 22:05 |
imessage werkt niet meer | prekii | iPhone algemeen | 1 | 04-05-12 14:19 |
iMessage werkt niet | 137595 | iPhone algemeen | 2 | 03-03-12 11:32 |
|
|