iMessage werkt niet meer 20-01 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week werkt mijn iMessage niet meer op mijn iPhone. Telkens als ik hem wil activeren krijg ik de fout: 'Fout tijdens activeren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage werkt niet meer 20-01
Hallo,
Sinds een week werkt mijn iMessage niet meer op mijn iPhone. Telkens als ik hem wil activeren krijg ik de fout: 'Fout tijdens activeren. Probeer het opnieuw'. Ik heb vanalles geprobeerd, maar niets werkt.. heeft iemand enig idee? Bedankt alvast!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat heb je dan allemaal gedaan?
Want bij werkt iMessage goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik probeerde een bericht te sturen naar de iPad en dat kwam niet aan. Toen gekeken naar de instellingen van iMessage, uit en aan geprobeerd te zetten, maar hij ging niet meer aan.. Krijg 'm dus op de een of andere manier niet meer geactiveerd... |
|
||||
|
||||
Doe dan eens een reset.
(De home en uit/aan knop langdurig tegelijk indrukken en ingedrukt houden) Als je loslaat komt het witte Appletje te voorschijn. |
|
|||
|
|||
Done that.. Still stuck with the same problem
|
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus aan en uitzetten wil ook nog wel eens werken. Al geprobeerd?
|
|||
|
|||
Ben je wel ingelogd met je Apple ID.
|
|
|||
|
|||
Ben je niet met je zelfde inlog op een ander toestel ingelogd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bericht versturen via iMessage werkt niet meer | Thomas202 | iPad algemeen | 1 | 02-11-13 11:18 |
iMessage en Facetime werkt niet .. | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 22:05 |
imessage werkt niet meer | prekii | iPhone algemeen | 1 | 04-05-12 14:19 |
iMessage werkt niet | 137595 | iPhone algemeen | 2 | 03-03-12 11:32 |
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 10:02 |
|
|