Notities toch wel updaten iOS 9 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Velen hebben misschien al iOS 9 op hun iPhone staan. Sommigen hebben gezien dat notities bijgewerkt kan worden. Hier kon je kiezen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities toch wel updaten iOS 9
Beste forumleden,
Velen hebben misschien al iOS 9 op hun iPhone staan. Sommigen hebben gezien dat notities bijgewerkt kan worden. Hier kon je kiezen voor het wel of niet bijwerken en zo stom als ik was, heb ik dit niet gedaan. (Waarom? Geen idee eigenlijk ). Daarom: Iemand enig idee hoe ik dit toch kan doen? Het bijwerken van de notitie-app. Alvast bedankt voor jullie response! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die upgrade kan je ook in OS X 10.11 El Capitan doen:
|
|
|||
|
|||
Hier dezelfde uitdaging. Update van notities app ven uitgesteld. Heb alleen geen flauw idee hoe ik deze nu achteraf op de iPhone alsnog kan bijwerken. Iemand een idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad mini retina wel of niet updaten naar ios 8 | gurtus | iPad algemeen | 11 | 25-10-14 22:18 |
Is het updaten voor iPhone 4 naar iOS 7 of meer nu wel veilig? | Wilma52 | iPhone algemeen | 6 | 11-01-14 22:37 |
iPhone: iPhone 4 jailbreakers: NIET updaten naar iOS 5.1.1 9B208! (wel 9B206) | Bubbly | Jailbreak | 71 | 24-09-12 14:12 |
iPhone: wel of niet updaten van ios 5.0 naar 5.01 | peterksr | Jailbreak | 1 | 14-12-11 21:36 |
Mails sturen lukt wel, links en notities doorsturenniet | babybox | iPhone algemeen | 0 | 16-01-11 23:58 |
|
|