//

Anti-Glare screenprotector

Anti-Glare screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn anti-glare screenprotector ontvangen van POWER SUPPORT in 1 woord geweldig!! in totaal was ik $15.45 kwijt voor 2 stuks (1 op reserve) Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-08, 00:46
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard Anti-Glare screenprotector

Gisteren mijn anti-glare screenprotector ontvangen van POWER SUPPORT in 1 woord geweldig!!

in totaal was ik $15.45 kwijt voor 2 stuks (1 op reserve)
Het schermpje goed schoongemaakt en daarna zonder problemen de protector er op geplakt.

Het scherm is volledig bescherm en de homeknop is nog goed de gebruiken. Nu heb ik geen vette vingers meer op het scherm.

Het beeld wordt iets matter maar ik vind dit niet hinderlijk. Kortom ik kan iedereen deze aanraden!

De verzending duurt wel bijna 2 weken maar ja voor $0.45 kun je daar niks van zeggen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 00:55
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

Vind ze redelijk aan de prijs als zo ik zo vrij mag zijn. heb ze zelf uit Belgie laten komen.
4 stuks voor 16,95 EURO incl. verzending.

En het doet wat het moet doen. Super, er zijn goedkope varianten, maar daar zou ik persoonlijk voorzichtig mee zijn. Stellen niet veel voor met oog op bescherming, maar zodra je hem van het scherm af wilt halen, allemaal lijm resten die je bijna niet van je display af krijgt. (of met een mes misschien.. ) Zal is kijken of ik de link nog kan vinden.. Die persoon had ze bij een case gekregen, en dacht mooi goedkoop uit te zijn..

By the way, om je projector nog langer mee te laten gaan, en handiger te tikken
Pogo stylus, kost wat, maar z'n geld meer dan waard wat mij betreft. Heb nog al dikke vingers, tikken is dan een ramp
__________________
Het leven is te kort om je overal druk om te maken
  #3  
Oud 18-02-08, 01:15
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Waarom alleen een Screenprotector..? Juist je scherm is sterk genoeg... Je kan beter in eerste instantie de rest beschermen om hem mooi te houden...

Gewoon de originele Invisible Shield gebruiken.., heb ik nu bij 3 iPhone's en 2 iPod's gedaan en werkt als de brandweer... Kost geen reet via eBay... En je ziet dat hij zichzelf herstelt.., met je nagel een diepe gleuf erin 'snijden' en na een paar minuten zie je het helemaal wegtrekken...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
  #4  
Oud 18-02-08, 10:45
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

@ CadmanF uiteraard heb ik nog een case erom. Zeker gezien me werk is dit wel nodig, moet tegen een stootje kunnen. Reden van de screen is niet alleen dat het scherm vies word, het tikt, en gebruikt prettiger.. juist omdat het niet vies en vet wordt.
  #5  
Oud 18-02-08, 10:51
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ok toppie...

Ikzelf heb dus wel een Full Body Skin en geen hoesje want ja.., een iPhone verbergen vind ik zonde... Mits dus in jouw geval het erg handig is voor op je werk... Zelf werk ik in een werkplaats en gebruik hem gewoon ook al zitten mijn handen onder het vet of olie of wat dan ook.., aan het einde van de werkdag effe doekje eroverheen en voila helemaal schoon zonder vieze randjes en blijvende schade...

Verder zie ik zo'n case / hoesje meer als die gasten die in hun Tupperware auto's hun ramen blinderen..: Schaam je je voor je auto..?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste anti diefstal manieren Driesdk iPhone algemeen 28 03-03-14 00:37
Anti-diefstalpoortjes HennyJ iPhone algemeen 5 17-10-10 12:46
anti virus prgramma voor je iphone joeri28 Jailbreak apps en thema's 11 18-03-08 17:56
Anti-Glare screenprotector blondie213 iPhone accessoires en onderdelen 13 28-02-08 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.