anti virus prgramma voor je iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn vraag is eigenlijk en misschien wel raar en ik heb het niet kunnen vinden enzo.. maar het zit namelijk omdat we op internet zitten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
anti virus prgramma voor je iphone
mijn vraag is eigenlijk en misschien wel raar en ik heb het niet kunnen vinden enzo..
maar het zit namelijk omdat we op internet zitten met onze iphone via Wi-Fi of via gprs en we via onze normale computer er ook op zitten is het het dan niet mogenlijk om een virus op je iphone te krijgen???? en zo ja is er ook een anti virus versie voor je iphone???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Duidelijk een Windows gebruiker
|
|
|||
|
|||
ja dat heb je goed gelezen maar goed wat is er dan zo grappig???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok toppie bedankt.
maar toch een raar iedee omdat er z'n 2jaar geleden je ook een soort virus kon krijgen via een normale mobiel. maar goed nu maar hopen dat er geen rare mensen zijn die dat wel gaan proberen |
|
||||
|
||||
We vertrouwen er natuurlijk ook op dat jij nergens aan begint :-D
|
|
|||
|
|||
hahahaha ja eerst een virus ontwikkelen en dan een anti virus en hem dan gaan erkopen wel een slim iedee van je maar daar heb ik de breins niet voor
|
|
||||
|
||||
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Een virusscanner voor Windows gebruikers op de iPhone zou niet zo'n gek idee zijn inderdaad. :X Guys, enige 'virus' die de iPhone heeft gehad was kiddo die met naam en toenaam door zijn collega hackers op 't internet is gezet omdat hij een repo had geschreven die je iPhone wist. Simpel, de Installer.app zou ook een waarschuwing moeten hebben als een repo zoiets wil uitvoeren in systeembestanden easy...
|
|
|||
|
|||
nou ik hoord dit allemaal wel maar heb ook gehoord dat de iphone virussen aantrekt ofzo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prgramma's sluiten af | Jentje | iPhone algemeen | 3 | 22-09-10 15:31 |
prgramma ToDO / Things To Do. Waar staat de file? | freelance_focus | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-08 23:16 |
|
|