Prgramma's sluiten af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem dat applicaties regelmatig uitvallen, zodat ik weer word teruggeplaats naar het normale menu. Dit probleem had ik met 4.0 en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prgramma's sluiten af
Ik heb het probleem dat applicaties regelmatig uitvallen, zodat ik weer word teruggeplaats naar het normale menu. Dit probleem had ik met 4.0 en heb ik nu nogsteeds met 4.1. regelmatig hersteld maar dat mocht niet baten. Is dit een bug? of zal ik eens teruggaan met dat ding?
greets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zeg ermee teruggaan
|
|
||||
|
||||
Als je na herstel de backup terugzet komt daarmee ook een eventuele softwarefout weer mee. Herstellen en de iPhone als nieuw aanmelden is dan wellicht een oplossing. Denk om je belangrijke gegevens als bijv. sms'jes en contacten.
|
|||
|
|||
Dat heb ik inderdaad al gedaan. Me hele telefoon opnieuw hersteld. Keer op keer. Back up gemaakt en gezorgd dat de iphone weer helemaal leeg werd geinstalleerd maar dat mag niet baten. Voordat ik mijn tel naar 4.0 had geupdate heb ik dat probleem nooit gehad. Het is heel vervelend als je ergens mee bezig bent en dan weer overnieuw moet beginnen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Direct sluiten | LoveFire096 | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 11:27 |
prgramma ToDO / Things To Do. Waar staat de file? | freelance_focus | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-08 23:16 |
anti virus prgramma voor je iphone | joeri28 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 18-03-08 17:56 |
|
|