Anti-diefstalpoortjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een aantal keer met mijn iPhone op zak bij het verlaten van een winkel met anti-diefstalpoortjes de alarmbellen laten rinkelen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anti-diefstalpoortjes
Ik heb nu al een aantal keer met mijn iPhone op zak bij het verlaten van een winkel met anti-diefstalpoortjes de alarmbellen laten rinkelen. Ik heb niets anders op zak, alleen de iPhone 4. Ik heb bluetooth uitgezet, geen effect. Ook Wi-Fi uitgezet, geen effect. Soms doet hij het, soms doet hij het ook niet. Iemand enig idee? Al eens van gehoord?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nog niet eerder gelezen, dit, en ook nog nooit meegemaakt. Weet je zeker dat het je iPhone is die het alarm veroorzaakt? Je hebt niet toevallig een nieuw kledingstuk aan of iets in een tas (de tas zelf?) waar nog een tag in/op zit?
|
|||
|
|||
bij kleding zit vak een beveiligd label wat niet goed is verwerkt (magnetiseert ?)
heb ik ooit een keer gehad bij de v&d even over de plaat en klaar |
|
|||
|
|||
alarmbellen ...
Dank voor de eerste feedback. Natuurlijk heb ik kleding e.d. getest. Had het vanochtend bij Albert Heijn ook weer, alleen bij de entree, niet bij vertrek. Ik heb het met mensen van T-Mobile daarna nogmaals getest bij andere poortjes en daar gebeurde niets. Ik blijf het nog maar even testen en analyseren ...
Blijf me ondertussen verwonderen .... |
|
||||
|
||||
....die zijn er meer. Hou ons op de hoogte!
|
|
||||
|
||||
Denk ook aan je schoenen. Is bij mij een keer het geval geweest.
|
Labels |
alarm, anti-diefstalpoortjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste anti diefstal manieren | Driesdk | iPhone algemeen | 28 | 03-03-14 00:37 |
anti virus prgramma voor je iphone | joeri28 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 18-03-08 17:56 |
Anti-Glare screenprotector | blondie213 | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 28-02-08 18:15 |
Anti-Glare screenprotector | blondie213 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-08 10:51 |
|
|