//

Iphone 4S kopen in Canada

Iphone 4S kopen in Canada discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 3GS 8GB (Unlocked) - Netherlands: € 349 - Canada: € 267 - Difference: € 82 iPhone 4 8GB (Unlocked) - Netherlands: € 499 - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-10-11, 12:53
fico99 fico99 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 42
Standaard Een overzicht van de prijsverschillen voor al de huidige iPhone modellen

iPhone 3GS 8GB (Unlocked)
- Netherlands: € 349
- Canada: € 267
- Difference: € 82

iPhone 4 8GB (Unlocked)
- Netherlands: € 499
- Canada: € 391
- Difference: € 108

iPhone 4S 16GB (Unlocked)
- Netherlands: € 629
- Canada: € 462
- Difference: € 167

iPhone 4S 32GB (Unlocked)
- Netherlands: € 739
- Canada: € 534
- Difference: € 205

iPhone 4S 64GB (Unlocked)
- Netherlands: € 849
- Canada: € 605
- Difference: € 244 (!)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2011 om 13:23 ----------

Dit overzicht geeft duidelijk aan dat Hong kong veruit de beste prijzen heeft voor een simlockvrije iPhone


Laatst gewijzigd door fico99; 11-10-11 om 13:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 11-10-11, 16:15
Jeff Jeff is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Berichten: 37
Standaard

Het overzicht dat hierboven is geplaatst geeft prijzen aan voor een iPhone 4 in de zomer van 2010. Dit is dus niet meer up to date.

Ook zie ik dat in de prijsvergelijkingen voor de iPhone 4S boven het overzicht geen rekening is gehouden met het feit dat in Nederland de prijzen inclusief belasting zijn en in Canada exclusief belasting.

In British Columbia bijvoorbeeld is de belasting genaamd HST 12 procent. Dat komt dus nog eens bovenop de Canadese prijs.
  #23  
Oud 11-10-11, 16:53
fico99 fico99 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
Het overzicht dat hierboven is geplaatst geeft prijzen aan voor een iPhone 4 in de zomer van 2010. Dit is dus niet meer up to date.
Dat weet ik, maar de tabel is wel representatief om het "goedkoopste" land te kunnen aanduiden en geeft deze ook goed de verschillen weer tussen de landen onderling. Alleen spijtig dat de release datum van de iPhone 4S voorlopig nog niet bekend is voor Hong Kong

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
Ook zie ik dat in de prijsvergelijkingen voor de iPhone 4S boven het overzicht geen rekening is gehouden met het feit dat in Nederland de prijzen inclusief belasting zijn en in Canada exclusief belasting.

In British Columbia bijvoorbeeld is de belasting genaamd HST 12 procent. Dat komt dus nog eens bovenop de Canadese prijs.
Dit vind ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd want als je op iPhone 4S - iPhone 4 - iPhone 3GS - Buy direct from Apple - Apple Store (Canada) een Pre-Order plaatst komt hij helemaal niet vragen naar deze belasting? Apple Store Canada levert de iPhone 4S zelfs GRATIS af op een Canadees adres
  #24  
Oud 11-10-11, 17:05
Jeff Jeff is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Berichten: 37
Standaard

Als je je bestelling afrondt zal je zien dat er nog belasting bij komt. Dat het niet direct wordt vermeldt is mij in het verleden ook wel eens opgevallen toen ik online wat bestelde. Wellicht komt dit pas later in de bestelling naar voren omdat de belastingen per provincie verschillen.
  #25  
Oud 11-10-11, 18:56
flydijk flydijk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
Als je je bestelling afrondt zal je zien dat er nog belasting bij komt. Dat het niet direct wordt vermeldt is mij in het verleden ook wel eens opgevallen toen ik online wat bestelde. Wellicht komt dit pas later in de bestelling naar voren omdat de belastingen per provincie verschillen.
Net zoals in het echie, komt de tax er pas bij de kassa aan te pas.
Slim dan loopt je niet meer terug, na bijvoorbeeld 8 uur wachten in de rij.

*** Hoe zit het betreft de garantie, stel hij gaat defect, zonder mijn schuld.
Kan ik hem dan in nederland laten maken, of moet ik ff op en neer vliegen ***
  #26  
Oud 21-10-11, 16:38
vonschnee vonschnee is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Hoe zit het eigenlijk voor in België? En hope zijn jouw ervaringen hier momenteel mee? Ben hetzelfde van zin...
Reageren

Labels
canada, iphone 4s, kopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad kopen in Canada, ervaringen? forum.bericht iPad algemeen 4 18-07-10 12:50
iPhone 4 Canada Jeff Koopinformatie Rest van de wereld 1 23-06-10 12:37
Iphone kopen in Canada Tommyke Koopinformatie Rest van de wereld 3 11-10-09 22:43
Iphone kopen in canada Brabke Archief 1 25-07-09 18:14
Iphone Kopen in Canada Brabke Koopinformatie Rest van de wereld 10 29-06-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:44.