//

iPhone 4s trilt héél hard.

iPhone 4s trilt héél hard. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Update: Sinds een uurtje heb ik mijne iPhone 4s terug van bij Mobistar. Het herstellen heeft iets meer dan 1,5 week geduurd. Nu het slechte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-11-11, 16:37
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Update: Sinds een uurtje heb ik mijne iPhone 4s terug van bij Mobistar. Het herstellen heeft iets meer dan 1,5 week geduurd. Nu het slechte nieuws De iPhone 4s is terug gekomen zonder gemaakt te zijn. De techniekers hebben de hardware allemaal nagekeken en geen fout gevonden. Heb nog altijd dat vervelend geluid en nu nog harder dan eerder. Om van te worden.
Pfff, wat nu?
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 23-11-11, 17:54
Petman's schermafbeelding
Petman Petman is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn nieuwe inmiddels binnen en deze heeft het probleem (nog) niet. Even afwachten maar. Het is in ieder geval wel duidelijk dat het niet goed was.
  #43  
Oud 23-11-11, 19:14
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Ik heb het ook, en weet ook dat bijna elke 4S dit heeft, dus ik ga er ook niet over zeuren, of voor reparatie. duurt me te lang
  #44  
Oud 24-11-11, 12:24
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

ja mijn 3de vervangende heeft et trouwens ook niet zo als de eerste, maar veel blijven er last van hebben

hebben admins / moderators van iphoneclub hier geen last van??, vind het maar raar heb ze er nog niet echt over horen praten

Laatst gewijzigd door devi2012; 24-11-11 om 12:38.
  #45  
Oud 24-11-11, 12:29
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Ik heb het niet en ook niemand van mijn vrienden die een 4S heeft.
Vreemd
  #46  
Oud 24-11-11, 12:40
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Ja klopt mijn 4s wit 16 gig, 3de vervangende heeft het ook niet zoals de eerste 2 het hadden maar ben bang dat het wel weer komt
  #47  
Oud 24-11-11, 12:51
jibbs jibbs is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb er ook last, maandag weggebracht en wacht nu op een nieuwe, maar duurt alweer veelte lang
  #48  
Oud 24-11-11, 13:08
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

inderdaad mijn laatse vervangende heeft het ook niet,
je moet ook niet echt steeds met je oor dicht bij gaan luisteren, je hoort altijd wel een lichte zoom maar dat is standaard, door de nieuwe harde trilmotor

als ik de eerste iphone4s die ik had vergelijk met mij nieuwe is dit vrij normaal, de eerste was echt een vuvuzela, en die heb ik nog steeds thuis liggen moet nog opgehaald worden

Dus als hij echt een vuvuzela brom buzz geluid maakt als je hem gewoon in je hand houd dan is hij niet goed, en direct terug sturen
  #49  
Oud 01-12-11, 09:23
jibbs jibbs is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb m'n vervangende toestel opgehaald gister, en de eerste paar x leek het minder, maar nu is het toch weer terug, het is mss iets minder dan bij vorige 4s, wacht nog maar ff met em terug brengen, aangezien de vervangende toestellen er ook last van hebben.
  #50  
Oud 05-12-11, 13:52
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

zelfde probleem hier, een vervangend model gekregen in het begin was het weg (nog een vergelijkings video gemaakt) maar nu merk ik dat het ook bij deze iphone weer terug komt.
  #51  
Oud 05-12-11, 14:35
Roger525 Roger525 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 22
Standaard

Ik heb net mijn derde 4S mogen ontvangen, en heeft vooralsnog geen last van het probleem. Maargoed, de eerste twee deden het eerst ook gewoon goed Ben benieuwd.

Volgens mij kun je beter niet die custom vibration teveel gebruiken om te testen trouwens, daar trilt 'ie misschien wel los van... In het dagelijks leven hoeft 'ie ook nooit zo lang te trillen natuurlijk.
  #52  
Oud 05-12-11, 14:57
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Oh wat zal mijn vrouw blij zijn als deze van de week binnenkomt
Betekent dan dat ze minder blij is met jou
  #53  
Oud 05-12-11, 15:54
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Ik heb ook maar een replacement aangevraagd vorige week en nu al een nieuwe binnen. Deze trilt inderdaad zoals het hoort, in welke houding dan ook. Het beeld is wel wat geler dan de oudere, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn.. iets rustiger voor het oog.

Hopelijk blijft het zo!
  #54  
Oud 07-12-11, 20:58
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

nu dat ik die filmpjes zie heeft mijn iphone dat ook hoor, maar dat is toch helemaal niet erg? Trillen is trillen zeker!
  #55  
Oud 09-12-11, 15:00
Roger525 Roger525 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 22
Standaard

Na een week gebruik is mijn derde 4s nog altijd goed. Het trilmotortje is mooi stil zoals het hoort en er trilt niks mee.

Gewoon blijven opsturen die meuk mensen, het hoort niet zo en het kan anders!
  #56  
Oud 13-12-11, 11:14
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Ik ben beniuwd naar de ervaringen van mensen die hun 4s hebben laten omruilen.

Heb mn 4s nu een dikke vier weken en stoor me er eigenlijk nog steeds aan.. Lees ook op apple community dat mensen het probleem nog steeds hebben maar er lijkt geen verklaring / oplossing voor te zijn.

Zal ik de mijne toch maar laten vervangen? Hoe makkelijk gaat apple daar nog mee om nadat ik em al een maand in huis heb?
  #57  
Oud 13-12-11, 19:25
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harpets Bekijk bericht
Ik ben beniuwd naar de ervaringen van mensen die hun 4s hebben laten omruilen.

Heb mn 4s nu een dikke vier weken en stoor me er eigenlijk nog steeds aan.. Lees ook op apple community dat mensen het probleem nog steeds hebben maar er lijkt geen verklaring / oplossing voor te zijn.

Zal ik de mijne toch maar laten vervangen? Hoe makkelijk gaat apple daar nog mee om nadat ik em al een maand in huis heb?
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en dus de iPhone ook opgestuurd na een maand aankoop. Er werd mij verteld dat voor dit probleem een verlengde apple care gold, dus kon ik hem laten repareren voor niks. Echter, ik wou niet zonder telefoon zitten voor 2 weken dus binnen 2 dagen stond iemand op de stoep met mijn vervangende toestel. Deze is perfect en de trilmotor is precies zoals het hoort. Wel heeft hij last van een iets geler scherm dan mijn oude, maar dat went wel en ik vind het eigenlijk veel mooier en fijner voor het oog dan dat fletse wit/blauw.

Succes ermee, gewoon opsturen!
  #58  
Oud 13-12-11, 21:37
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rtotheobin Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en dus de iPhone ook opgestuurd na een maand aankoop. Er werd mij verteld dat voor dit probleem een verlengde apple care gold, dus kon ik hem laten repareren voor niks. Echter, ik wou niet zonder telefoon zitten voor 2 weken dus binnen 2 dagen stond iemand op de stoep met mijn vervangende toestel. Deze is perfect en de trilmotor is precies zoals het hoort. Wel heeft hij last van een iets geler scherm dan mijn oude, maar dat went wel en ik vind het eigenlijk veel mooier en fijner voor het oog dan dat fletse wit/blauw.

Succes ermee, gewoon opsturen!

Dank voor de tip. Kun je vertellen hoe je dit hebt aangepakt? Kreeg je bv eerst een nieuwe voordat je de oude opstuurde? Gebeld met Apple om te melden dat je een nieuwe wilde?
Heb namelijk ook niet zo´n zin om lang zonder te zitten, maar heb een beetje het idee dat ze bij apple ontkennen dat het een issue is!
  #59  
Oud 14-12-11, 08:55
carpell carpell is offline
• iOS 3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

S820 Android 2.3 OS Smart Phone 3G GPS Wi-Fi 4.3 Inch Multi-touch Capacitive Screen Cellphone--Vicki-Stop Finger Mall - Welcome - Wholesale Lots Mall
S820 Android 2.3 OS Smart Phone 3G GPS Wi-Fi 4.3 Inch Multi-touch Capacitive Screen Cellphone
  #60  
Oud 16-12-11, 09:31
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harpets Bekijk bericht
Dank voor de tip. Kun je vertellen hoe je dit hebt aangepakt? Kreeg je bv eerst een nieuwe voordat je de oude opstuurde? Gebeld met Apple om te melden dat je een nieuwe wilde?
Heb namelijk ook niet zo´n zin om lang zonder te zitten, maar heb een beetje het idee dat ze bij apple ontkennen dat het een issue is!
Bij mij werd het absoluut niet ontkent. Het duurde wel even voordat ik het allemaal voor elkaar had (lees: 4 mensen in 1 uur gesproken). Ik heb het nummer gedraaid van de Apple support website en uitgelegd dat mijn trilmotor een vuvuzela geluid maakte, en dat ik zelf dacht dat hij of los zit of tegen de behuizing aantrilde. Toen heb ik gekozen voor de express optie van UPS, 30 euro naar Apple (alleen via creditcard) en kreeg ik binnen 2 dagen eerst mijn vervangend toestel. Ik heb gelijk aan UPS mijn 'defecte' meegegeven, maar dat is puur omdat de man een bekende was. Je krijgt zelf een UPS-bag met formulier hoe en wat je de defecte iPhone moet opsturen. Dat is het eigenlijk. Kost even wat tijd maar gewoon doorzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trilt bij aanraken scherm DennisE36 iPhone algemeen 15 28-06-11 23:14
iPhone trilt zomaar MrFamous iPhone algemeen 8 28-03-11 15:06
Iphone trilt veels te hard ccc1988 iPhone algemeen 0 14-02-11 23:09
Iphone trilt niet bij SMS Ditta iPhone algemeen 14 29-12-10 21:57
Iphone trilt 2 keer plaatsen autolader Harley4 iPhone algemeen 9 28-12-09 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.