App's updaten in OS6 zeer moeizaam. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met WiFi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App's updaten in OS6 zeer moeizaam.
Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met Wi-Fi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met 1 klik laten uitvoeren. Moest evt voor de verschillende Apple ID's mijn wachtwoord in toetsen. Nu moet je via instellingen voor iedere Apple ID inloggen en de updates uitvoeren. Iemand het zelfde of doe ik iets verkeerd. Ik heb 1 Apple ID voor de NL store. Dit is ook de ID waar mee ik ingelogt ben in de Appstore. Wil ik de update uitvoeren dan krijg ik de volgende melding:
Account niet voor deze store. Uw account kan niet gebruikt worden voor de store voor Nederlands. U moet overschakelen naar de store voor Nederlands voor u tot aanschaf overgaat.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem!
Best wel k*t dat we dit nu zo moeten doen! |
|
||||
|
||||
Ik denk toch dat er dan iets verkeerd is gegaan bij jullie. Bij mij werkt het uitstekend, ik kan, net als voorheen, alle updates tegelijk installeren "update alles". Wat er veranderd is dat de knop "update alles" verplaatst is van rechts naar links. En wat ik ook een verademing vind is dat je gewoon in de App Store blijft. Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten of een nieuwe App download.
Advies: Hang je iPhone/iPad aan je PC/Mac (met de USB kabel dus), maak een reservekopie in iTunes en klik daarna op "Herstellen". Wellicht dat dit soelaas biedt! Succes!
|
||||
|
||||
Citaat:
Herstellen helpt niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Herstellen helpt bij mij ook niet!
Passbook werkt ook niet! P.s. Update all button zit bij mij thans ook links nu. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oplossing: Account niet voor deze store ...
Citaat:
Beste, Ik had hetzelfde probleem maar heb het kunnen oplossen dmv deze stappen: 1. ga naar settings 2. klik op iTunes en App stores 3. klik op je apple-id (kadertje bovenaan) 4. klik op 'sign out' 5. meld je opnieuw aan, je zal een melding krijgen dat je moet overschakelen op een ander store, klik op 'ok'. als je na stap 5 de melding niet krijgt kan je proberen om iTunes Match te activeren, deze zal ook vragen om over te schakelen naar de juiste iTunes store. worked for me ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam | Stephan0501 | iPhone algemeen | 11 | 09-10-14 11:53 |
3G op Iphone 4S T-Mobile mail ophalen zeer moeizaam | reprise3 | Odido (T-Mobile) | 2 | 31-10-11 21:46 |
gesprek beëindigen gaat moeizaam | toasted cookie | iPhone algemeen | 8 | 12-02-09 15:55 |
|
|