gesprek beëindigen gaat moeizaam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gesprek beëindigen gaat moeizaam
hey
Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de verbinding wel verbroken (ik hoor de ander niet meer) maar volgens mijn iPhone gaat het gesprek gewoon door want hij blijft de gesprekstijd doortellen, en na 20 sec ongeveer stopt het gesprek en kom ik in het hoofdmenu. Ik zou graag willen weten of er meer mensen met dit probleem zijn en of er wat aan te doen is. Want dit is gewoon irritant en extra onnodige kosten. Alvast bedankt, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
een keer herstellen misschien
|
|
|||
|
|||
Gesprek beeindigen lukt niet.
Heeft iemand ook problemen met het beeindigen van gesprekken?
Als ik een gesprek wil beeindigen blijft de tijd gewoon doorlopen. Pas na 10 seconden wordt het gesprek pas daadwerkelijk beeindigd. |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoopte eigenlijk met een upgrade van 2.1 naar 2.2 dit probleem te verhelpen, maar helaas! Weet iemand hoe dit te fixen is? Heb jij dit inmiddels weten op te lossen Tom? Thnks! |
|
|||
|
|||
Dit probleem kan door je SIM komen, zeker wanneer deze al wat ouder is (er zijn verschillende SIM versies namelijk). Andere SIM proberen of nieuwe SIM bij je telecom provider aanvragen is dus wellicht het proberen waard.
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk voor de mensen die nog 2.1 hebben willen niet upgraden vanwegen dat yellowsn0w unlocken wat je kan doen is een custom firmware (2.1) downloaden, in itunes shift+herstellen drukken je firmware selecteren en dan herstellen dan hersteld itunes hem met de zelfde baseband en zelfde firmware
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks!! |
|
|||
|
|||
Helaas!... Het swappen van mijn oude simkaart voor een nieuwe heeft niet gewerkt. Nog steeds kan ik om de een of andere bizarre reden gesprekken soms niet ophangen. Terwijl de verbinding aan de andere kant al verbroken lijkt, kan ik op "ophangen" drukken wat ik wil, maar telt de teller toch nog voor zo'n 10 sec. door alvorens ik weer naar het hoofdscherm kan.
Heeft iemand misschien nog andere suggesties??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam | Stephan0501 | iPhone algemeen | 11 | 09-10-14 11:53 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
beeindigen bellen | ericb | iPhone algemeen | 2 | 01-11-08 23:24 |
|
|