beeindigen bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen dat als ik iemand bel en ik wil het gesprek beeindigen dat de telefoon blijft hangen. Er staat dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beeindigen bellen
Ik heb sinds een paar dagen dat als ik iemand bel en ik wil het gesprek beeindigen dat de telefoon blijft hangen.
Er staat dan "beeindigen" en verder doet hij niets. Alleen door de homeknop enkele seconden ingedrukt te houden kom ik op het springboard. Iemand een idee???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd om je toestel even helemaal uit te zetten en dan weer aan?
|
|
|||
|
|||
anders een soft of hard reset toepassen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: probleem met gesprekken beëindigen | Woutrrr | Jailbreak | 1 | 05-07-10 13:51 |
Abbonement beeindigen, toestel houden? | zuignapje | Odido (T-Mobile) | 18 | 09-05-10 16:43 |
beeindigen abonnement T-Mobile | Annapo | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-10-09 20:59 |
Contract voortijdig beeindigen | Mindfield | Odido (T-Mobile) | 6 | 06-07-09 12:43 |
gesprek beëindigen gaat moeizaam | toasted cookie | iPhone algemeen | 8 | 12-02-09 15:55 |
|
|