probleem met gesprekken beëindigen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik aan het bellen ben & ik mijn iPhone tegen mijn hoofd aan houd valt het scherm uit (logisch!); Maar wanneer ik dan wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met gesprekken beëindigen
Wanneer ik aan het bellen ben & ik mijn iPhone tegen mijn hoofd aan houd valt het scherm uit (logisch!);
Maar wanneer ik dan wil ophangen blijft mijn scherm zwart. Ik kan er niets meer mee doen & dus moet ik wachten tot de andere persoon heeft opgehangen. Het probleem doet zich voor sinds mijn update naar iOS 4.0 & JB met redsn0w Iemand dit zelfde probleem & misschien iemand hier een oplossing voor?? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem. ik heb er ook nog geen oplossing voor. iemand enig idee wat te doen?
Tip voor Wouterrr: je kunt met je aan/uit knop bovenaan je iphone een gesprek ophangen. zo doe ik het nu momenteel. Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. | iPhone4Robin | Jailbreak | 3 | 26-12-10 17:27 |
geluidsprobleem met inkomende gesprekken | marcelh | iPhone algemeen | 0 | 17-08-10 20:43 |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
beeindigen bellen | ericb | iPhone algemeen | 2 | 01-11-08 23:24 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|