//

App's updaten in OS6 zeer moeizaam.

App's updaten in OS6 zeer moeizaam. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met WiFi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-12, 12:13
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard App's updaten in OS6 zeer moeizaam.

Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met Wi-Fi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met 1 klik laten uitvoeren. Moest evt voor de verschillende Apple ID's mijn wachtwoord in toetsen. Nu moet je via instellingen voor iedere Apple ID inloggen en de updates uitvoeren. Iemand het zelfde of doe ik iets verkeerd. Ik heb 1 Apple ID voor de NL store. Dit is ook de ID waar mee ik ingelogt ben in de Appstore. Wil ik de update uitvoeren dan krijg ik de volgende melding:

Account niet voor deze store.
Uw account kan niet gebruikt worden voor de store voor Nederlands. U moet overschakelen naar de store voor Nederlands voor u tot aanschaf overgaat.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 12:16
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Heb hetzelfde probleem!
Best wel k*t dat we dit nu zo moeten doen!
  #3  
Oud 20-09-12, 12:33
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Ik denk toch dat er dan iets verkeerd is gegaan bij jullie. Bij mij werkt het uitstekend, ik kan, net als voorheen, alle updates tegelijk installeren "update alles". Wat er veranderd is dat de knop "update alles" verplaatst is van rechts naar links. En wat ik ook een verademing vind is dat je gewoon in de App Store blijft. Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten of een nieuwe App download.

Advies:
Hang je iPhone/iPad aan je PC/Mac (met de USB kabel dus), maak een reservekopie in iTunes en klik daarna op "Herstellen".
Wellicht dat dit soelaas biedt!
Succes!
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #4  
Oud 20-09-12, 13:03
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 Bekijk bericht
Ik denk toch dat er dan iets verkeerd is gegaan bij jullie. Bij mij werkt het uitstekend, ik kan, net als voorheen, alle updates tegelijk installeren "update alles". Wat er veranderd is dat de knop "update alles" verplaatst is van rechts naar links. En wat ik ook een verademing vind is dat je gewoon in de App Store blijft. Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten of een nieuwe App download.

Advies:
Hang je iPhone/iPad aan je PC/Mac (met de USB kabel dus), maak een reservekopie in iTunes en klik daarna op "Herstellen".
Wellicht dat dit soelaas biedt!
Succes!
Sorry maar bij mijn OS6 zit de de update knop gewoon rechts. Het is een andere screen dan OS5. Ik gebruik 4 verschillende Apple ID accounts voor mijn App's. Ik moet nog 6 App's updaten uit de NL store maar dat gebeurt nu niet.

Herstellen helpt niet
  #5  
Oud 20-09-12, 13:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 Bekijk bericht
Natuurlijk moet ik ook wel even mijn WW invoeren als ik wil updaten
Dan is er bij jou ook nog iets niet goed, want voor een update hoeft dat niet meer in iOS 6.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 20-09-12, 13:32
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Herstellen helpt bij mij ook niet!
Passbook werkt ook niet!

P.s. Update all button zit bij mij thans ook links nu.
  #7  
Oud 20-09-12, 20:25
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dan is er bij jou ook nog iets niet goed, want voor een update hoeft dat niet meer in iOS 6.
Sorry je hebt gelijk, ik moet alleen een WW invoeren als ik een nieuwe App download!
Excuus
  #8  
Oud 20-09-12, 20:35
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Herstellen helpt bij mij ook niet!
Passbook werkt ook niet!

P.s. Update all button zit bij mij thans ook links nu.
In welke zin werkt Passbook niet? Volgens mij is die app op dit moment nog waardeloos voor de NL gebruiker.
  #9  
Oud 20-09-12, 20:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Kunnen jullie hier (niet) mee experimenteren?

http://www.iphoneclub.nl/207136/kald...-in-nederland/
  #10  
Oud 13-12-12, 23:06
niekv niekv is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Post oplossing: Account niet voor deze store ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrepko Bekijk bericht
Sind gisteren OS6 op 4S via OTA met Wi-Fi geinstalleerd. Werkt goed behalve de update functie in de appstore. Normaal kon ik alle updates met 1 klik laten uitvoeren. Moest evt voor de verschillende Apple ID's mijn wachtwoord in toetsen. Nu moet je via instellingen voor iedere Apple ID inloggen en de updates uitvoeren. Iemand het zelfde of doe ik iets verkeerd. Ik heb 1 Apple ID voor de NL store. Dit is ook de ID waar mee ik ingelogt ben in de Appstore. Wil ik de update uitvoeren dan krijg ik de volgende melding:

Account niet voor deze store.
Uw account kan niet gebruikt worden voor de store voor Nederlands. U moet overschakelen naar de store voor Nederlands voor u tot aanschaf overgaat.


Beste,

Ik had hetzelfde probleem maar heb het kunnen oplossen dmv deze stappen:
1. ga naar settings
2. klik op iTunes en App stores
3. klik op je apple-id (kadertje bovenaan)
4. klik op 'sign out'
5. meld je opnieuw aan, je zal een melding krijgen dat je moet overschakelen op een ander store, klik op 'ok'.

als je na stap 5 de melding niet krijgt kan je proberen om iTunes Match te activeren, deze zal ook vragen om over te schakelen naar de juiste iTunes store.

worked for me !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam Stephan0501 iPhone algemeen 11 09-10-14 10:53
3G op Iphone 4S T-Mobile mail ophalen zeer moeizaam reprise3 Odido (T-Mobile) 2 31-10-11 20:46
gesprek beëindigen gaat moeizaam toasted cookie iPhone algemeen 8 12-02-09 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.