itunes blijft hangen bij synchronisatie iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus.... iPhone 5 blijft hangen bij stap 7 (wachten totdat bestanden zijn gekopieerd) in itunes. iPad 2 vliegt erdoor zonder problemen. Ik heb nu de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes blijft hangen bij synchronisatie iPhone 5
Dus.... iPhone 5 blijft hangen bij stap 7 (wachten totdat bestanden zijn gekopieerd) in itunes. iPad 2 vliegt erdoor zonder problemen. Ik heb nu de iPhone
1 hele nacht eraan gehad, nog steeds hetzelfde bericht. Op iPhone5 blijft icoontje van syncen draaien. iTunes opnieuw geïnstalleerd, niet opgelost. Muziek, video's boeken verwijderd van iPhone, niet opgelost. Harde reset, idem. Via Wi-Fi geprobeerd, zelfde probleem. Alleen met het uitzetten van de iPhone en opnieuw opstarten verdwijnt het draaiende icoontje. Enige wat ik nog niet gedaan heb is een complete herstel van de iPhone, Omdat ik hier en daar lees dat dit bij andere problemen ook niet de oplossing biedt, weet ik niet of dit zal helpen. Het vreemde is wel dat hij alles doorloopt, maar hij blijft maar op de grijze balk staan bij deze stap... Iemand deze ervaring en een oplossing weten te vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Synchroniseer je foto's met iPhoto?
|
|
|||
|
|||
Nee ik sync niet met iphoto
Nee, ik sync niet met iphoto
|
|
|||
|
|||
OK! Dat is meestal stap 7 maar in jouw geval dus niet.
Dan ga je in de OS X Console moeten kijken wat het probleem is. Sluit de iPhone aan de Mac aan. Start iTunes. Open nu de OS X Console en start dan de synchronisatie. Kijk welke boodschappen er verschijnen als iTunes blijft hangen. |
|
|||
|
|||
Wat ik heb kunnen vinden is via het activiteitenweergave is dat hij wel iets doet met de map iTunes - musiclibrary, maar ik sync geen muziek... in OSX Console lijken er geen bijzonderheden vermeld te worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net nogmaals via kabel aan macbook gedaan.
Nu wachten tot wijzigingen zijn toegepast. In console: bij system.log zie ik wel veel gebeuren maar heb te weinig kennis hiervan om aan te geven wat dit zou kunnen zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee haha. Dacht misschien dat na update naar 6.0.1 het verholpen zou zijn, helaas, daarna nieuwe itunes, helaas. Misschien maar herstelproces opstarten...
|
|
|||
|
|||
ik zal het hier maar zetten.
regelmatig crasht iTunes hier op mijn Windows 7 laptop. telkens bij het syncen, of muziek plaatsen in de bib. ik heb iTunes al eraf gezwierd, en terug opnieuw geïnstalleerd... helpt niet.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dankzij bovenstaand , apple mobile device drivers en itunes zelf te verwijderen en opnieuw te installeren is het bij mij wel gelukt. Ervoor heb ik itunes meerdere malen alleen verwijderd maar dit hielp maar niet. Bedankt voor de uitleg dus hier. Groeten |
|
|||
|
|||
iphone5 blijft hangen bij laatste stap (#6) synchrosnisatie
Citaat:
Heb ook alle gegevens verwijderd met Revo uninstaller, maar bij mij verandert er niets: de synchronisatie loopt door tot stap 6 ("wachten tot wijzigingen zijn toegepast") en daarna gebeurt er niets meer. Is er inmiddels een oplossing bekend voor dit probleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit gister nog meegemaakt met de update naar 7.0.3. (zowel op de iPhone als op de iPad)
Hij blijft dan inderdaad hangen op synchroniseren/wachten tot wijzigingen zijn toegepast. Ik klik dan nogmaals op synchroniseren en dan lukt het altijd wel. Heb je toevallig ook Windows 8.1? Krijg het idee dat iTunes en Windows 8.1 niet echt van elkaar houden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes | martwout | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:05 |
vlak voor het einde van de synchronisatie blijft itunes hangen | willem030 | iTunes | 4 | 06-02-12 16:33 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm | knightloekie | iTunes | 0 | 01-04-10 00:32 |
TomTom: Tomtom blijft hangen bij synchronisatie | tonimacaroni | iPhone Navigatie | 0 | 26-08-09 21:47 |
|
|