//

Ook last van paarse strepen in camera.

Ook last van paarse strepen in camera. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus ook last van flikkerende, bewegende, verticale strepen zodra ik mijn camera open. Ik heb dit enkele maanden geleden nog gehad en is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-13, 11:45
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard Ook last van paarse strepen in camera.

Ik heb dus ook last van flikkerende, bewegende, verticale strepen zodra ik mijn camera open. Ik heb dit enkele maanden geleden nog gehad en is het na de update verholpen. Nu heb ik het dus weer. Na een minuutje ongeveer zijn de storingen weg, maar dus vlug een foto nemen kan ik niet meer. Het zou ook gewoon niet mogen. Ik dacht eerst dat het met de laatste update te maken had, maar blijkbaar ben ik mis want ben hier de enige met dit specifiek probleem. Heb deze iphone gekocht samen met een abo van Telenet. Kan ik deze ook opsturen naar Apple of moet ik bij Telenet gaan? Of misschien toch de volgende update afwachten?


Hoe kan ik hier foto's van toevoegen?

Laatst gewijzigd door Sasje04; 28-05-13 om 11:52. Reden: Foto's toevoegen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-13, 11:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je bent niet alleen denk ik:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-strepen.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...en-camera.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-video-s.html
  #3  
Oud 28-05-13, 11:55
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Maar als het aan de update lag, zouden er dan niet meer mensen last van moeten hebben?
En de ene heeft strepen, de andere vlekken en dan zijn er nog andere met een paarse waas?
Toch al bedankt voor je snelle antwoord, Timoscha ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 mei 2013 om 10:58 ----------

En ik denk dat er maar één persoon is, buiten mij, die er last van heeft, bij deze update?
  #4  
Oud 28-05-13, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou zeggen contacteer Apple op Apple en leg het geval uit. Waarschijnlijk wordt het toestel opgehaald en krijg je een nieuw toestel.

Aan een update ligt het niet denk ik. Tenminste, wij hebben er hier geen last van op twee iPhone 5.
  #5  
Oud 28-05-13, 13:42
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Heb net contact gehad met Apple, blijkbaar kan ik hem niet rechtstreeks bij hen laten repareren en moet ik hem binnendoen bij mijn provider waar ik hem destijds heb gekocht, nl Telenet.
Zie dit eigenlijk niet zitten, maar wil toch van die storing af :-(

Laatst gewijzigd door Sasje04; 28-05-13 om 13:43. Reden: verkeerd getypt
  #6  
Oud 28-05-13, 13:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sasje04 Bekijk bericht
Zie dit eigenlijk niet zitten, maar wil toch van die storing af :-(
Dat is heel raar Op het forum staan verschillende topics waar uit blijkt dat het wel kan. Mij is het ook eens gelukt met een iPhone 4S.
  #7  
Oud 28-05-13, 14:18
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Ik heb tweemaal gebeld en met 2 verschillende mensen en allebei zeggen ze hetzelfde, dus ik veronderstel dat het toch waar is.
Ze zeiden dat ze niet veel kunnen doen en dat ik alles via telenet moest doen.
Was zelfs bereid een Apple protection plan te kopen :-(

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 mei 2013 om 13:20 ----------

Spijtig genoeg zal ik hem dan een paar weken moeten missen...
Maar snap het ook niet, waarom ik hem niet bij Apple kan binnendoen.
Heb hem wel bij telenet gekocht, maar het blijft toch hun product?
  #8  
Oud 28-05-13, 14:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En als je nu eens een incident aanmaakt op de Belgische website van Apple. Misschien dat het dan wel lukt. Zo heb ik het destijds gedaan.

Apple - Support - iPhone
  #9  
Oud 28-05-13, 14:46
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Yep, zo heb ik het de tweede keer gedaan.
  #10  
Oud 28-05-13, 15:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zal Apple België iets in het beleid gewijzigd hebben
  #11  
Oud 28-05-13, 17:30
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Damn
  #12  
Oud 28-05-13, 21:09
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Mwah, het beleid is naar mijn weten altijd al onduidelijk geweest. De ene keer verwijzen ze je door naar de provider, de andere keer is het prima als je nog binnen 1 jaar fabrieksgarantie zit. Zeker gezien de 1 jaar garantie exact hetzelfde biedt als de betaalde 3 jaar AppleCare zouden ze dit niet moeten weigeren, toch gebeurt dit al jaren vaak zat.

Ik zou nog eens bellen en de nadruk leggen op dat je binnen 1 jaar Apple-garantie zit en zelf niet beginnen over waar je de iPhone gekocht hebt.
  #13  
Oud 29-05-13, 11:25
Stevenleemans Stevenleemans is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb daar enorm voor rondgebeld, niks aan te doen, MOET naar Telenet.

De mijne is net binnen geweest en 3 weken weg:-(.

Maar via Telenet heb je wel 2 jaar garantie, ik heb een nieuwe of refurbished gekregen (weet niet hoe je dat kan zien).

Groeten,

S.
  #14  
Oud 29-05-13, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevenleemans Bekijk bericht
Ik heb daar enorm voor rondgebeld, niks aan te doen, MOET naar Telenet.
Afhankelijk van waar men woont in België kan men ook proberen om een afspraak te maken met de Genius Bar in een Apple Store (Parijs, Köln, Oberhausen, Amsterdam).
  #15  
Oud 29-05-13, 12:12
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Nu vandaag heb ik er weer geen last van, snap het niet.
Ga nog even afwachten, ben hem niet graag zo lang kwijt.


Grtj
  #16  
Oud 29-05-13, 13:27
Agostino Agostino is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Waarschijnlijk hebben jullie hier last van: iPhone 5 camera error - YouTube komt door de focus. Had ik ook last van, ben toen naar een KPN Business center geweest daar repareren ze gelijk je telefoon. Hun wisten ook niet wat ze er mee aan moesten, heb een nieuwe iPhone van ze mee gekregen.
  #17  
Oud 29-05-13, 13:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agostino Bekijk bericht
Had ik ook last van, ben toen naar een KPN Business center geweest daar repareren ze gelijk je telefoon. Hun wisten ook niet wat ze er mee aan moesten, heb een nieuwe iPhone van ze mee gekregen.
Jammer dat er in België geen KPN Business Center is anders was het probleem (blijkbaar) zo opgelost
  #18  
Oud 29-05-13, 14:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Zakelijke klanten krijgen schijnbaar goede service, hoef je als consument niet op te rekenen hier in Nederland.
  #19  
Oud 30-05-13, 14:38
Agostino Agostino is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Zakelijke klanten krijgen schijnbaar goede service, hoef je als consument niet op te rekenen hier in Nederland.
Ben geen zakelijke klant, heb abonnement bij Hi en ga er gewoon altijd heen. Perfecte service, je het alleen even weten dat je daar beter heen kunt gaan met een probleem!
  #20  
Oud 30-05-13, 17:07
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Ben ik vet mee als 'belgske'. ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 paarse strepen, wat nu? erikroeier iPhone algemeen 4 18-05-13 00:46
Strepen in camera Mtchll iPhone algemeen 4 25-02-13 10:41
Paarse verticale strepen bij video's Vrossifan46 iPhone algemeen 1 19-01-13 22:48
Camera geeft strepen! ramsay iPhone algemeen 1 12-04-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.