Iphone 3GS wil niet activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden mijn iPhone 3GS ge-update naar iOS 6.1.3, maar nu wil hij niet meert activeren. Ook staat er geen service en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS wil niet activeren
Ik heb een tijdje geleden mijn iPhone 3GS ge-update naar iOS 6.1.3, maar nu wil hij niet meert activeren. Ook staat er geen service en geen simkaart. Ik weet dat mijn iPhone gejaibreakt was. Weten jullie wat ik moet doen?
Laatst gewijzigd door Matjepatatje; 09-11-13 om 23:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan een paar opties zijn ( heb ik al een paar keer vermeld in een andere thread), maar goed hier komt het weer.
* Waarschijnlijk heb je hem software matig unlocked met ipad baseband 6.15.00 (dan wordt geweigerd om te activeren). * Zit er nog een simlock op? Als je wil dat ik je iets beter help , dan moet je even het imei nr van de telefoon geven of het serienummer dan kan ik Iets van zeggen.
|
|||
|
|||
ik stuur het serie nummer wel even prive
|
|
|||
|
|||
De iPhone is een AT&T toestel
|
|
|||
|
|||
Dan zul je de baseband moeten downgraden. Op internet staat precies hoe je het moet doen. Kijk wel of je 3GS niet te nieuw is, want dan maak je hem permanent kapot. Als hij vanaf de zomer 2011 of later is, kan dit zo zijn.
|
|||
|
|||
dan kun je het laten unlocken via imei of via software. imei unlock voor at&t is erg duur op dit moment. DUs beter een sotwarematige unlock..Door het downgraden naar 05.13.04 en dan unlocken..
|
|
|||
|
|||
Als ik hem probeer te downgraden loop hij vast bij waiting for reboot
|
|
|||
|
|||
het is gelukt, bedankt voor jullie hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wil niet activeren na herstel | kelleke13 | iPhone algemeen | 0 | 23-04-13 22:00 |
iPhone 4 wil niet activeren | henkiespenkie | iPhone algemeen | 0 | 29-03-13 20:10 |
iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes | iPeng | iTunes | 11 | 26-03-13 16:12 |
Iphone 3GS iOS5 wil niet activeren | 3GSThomas | iPhone algemeen | 5 | 24-12-11 21:23 |
Iphone wil niet activeren in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 2 | 12-12-10 00:55 |
|
|