Oplossing voor als je je beperkingscode kwijt bent! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben mijn beperkingscode kwijt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplossing voor als je je beperkingscode kwijt bent!
Ben mijn beperkingscode kwijt.
Laatst gewijzigd door LaLizzz; 20-07-16 om 00:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vervelend zeg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn beperking gevonden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@werner: past, wat doe je nu? maak een mp advertentie aan..
P.S. Dit is een van de manieren. Je kan ook je code uit de back up halen zonder extra programma's, maar daar ga ik later nog zelf een advertentie voor plaatsen... |
|
||||
|
||||
Reactie verwijderd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn reactie aan allen alvast zelf verwijderd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik. Met jouw bijdragen aan dit forum zal jij veel frietjes kunnen kopen.. mét stoofvlees.
|
|
|||
|
|||
En wat vraag je aan kosten voor de tip?
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog in dubio. Zal even moeten overleggen met Lizzz. Waarschijnlijk een tientje of een patatje oorlog. Afhankelijk van de vraag natuurlijk..
|
|
|||
|
|||
Nou ja zeg, de titel van dit topic zou moeten zijn: "Oplossing voor als je je verstand kwijt bent".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beperkingscode kwijt | joellevanderzwaan | iPhone algemeen | 3 | 04-02-14 04:18 |
Beperkingscode IPad kwijt | Mmatic73 | iPad algemeen | 2 | 01-02-14 14:37 |
Beperkingscode kwijt op Iphone 5 | esssrra | iPhone algemeen | 16 | 09-11-12 01:54 |
Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent? | YvesT | iPhone algemeen | 3 | 27-04-11 09:12 |
|
|