Beperkingscode kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn broers oude iphone 3g overgenomen een jaar geleden. Inmiddels heb nu al een aantal maanden een iphone 5 zwart 16 gb. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperkingscode kwijt
Ik heb mijn broers oude iphone 3g overgenomen een jaar geleden. Inmiddels heb nu al een aantal maanden een iphone 5 zwart 16 gb. Het probleem is nu dat hij dus de beperkingscode toen der tijd heeft veranderd en nu ook de code niet meer weet. Nu heb ik al een aantal topics gelezen maar ik kom er niet uit hoe ik achter de beperkingscode kan komen. Ik heb daarbij niet zo heel technisch in gesteld maar kan wel redelijk met m'n laptop overweg. Is er iemand die mij kan helpen en daar ook geduld voor heeft? Ik hoor het graag.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd maar ik ben er nog steeds niet omheen, enig idee verder?
|
|
||||
|
||||
Als post #3 uit dat topic niet werkt, dan kun je alleen nog post #2 opvolgen: iPhone herstellen en geen reservekopie terugplaatsen. Ik raad je echter aan om het nogmaals te proberen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beperkingscode IPad kwijt | Mmatic73 | iPad algemeen | 2 | 01-02-14 14:37 |
Beperkingscode vergeten | corival | iPad algemeen | 6 | 24-01-14 19:10 |
Beperkingscode kwijt op Iphone 5 | esssrra | iPhone algemeen | 16 | 09-11-12 01:54 |
Beperkingscode | jpmphone | iPhone algemeen | 3 | 20-03-12 11:49 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
|
|