Overzetten mp3's lukt niet door het aanstaan van Itunes match discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer muziek over te zetten van mijn Mac naar mijn Iphone en het werkt niet. De Mac zegt: Het is niet mogelijk om bepaalde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten mp3's lukt niet door het aanstaan van Itunes match
Ik probeer muziek over te zetten van mijn Mac naar mijn Iphone en het werkt niet. De Mac zegt: Het is niet mogelijk om bepaalde bestanden over te zetten, omdat Itunes match aanstaat.
Ik heb Itunes match uitgezet, maar dat helpt niet. Ik dus kan geen gedownloade bestanden op mijn Iphone zetten. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je iTunes Match op je iPhone uitschakelt, dan zou het wel moeten werken. Even iTunes herstarten en het zou mogelijk moeten zijn. Op je Mac hoef je iMatch overigens niet uit te schakelen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps overzetten van iTunes naar iPod lukt niet | TheUsualGamer | iTunes | 6 | 06-07-13 00:09 |
Film van iphone naar pc overzetten lukt niet | akkerstad | iPhone algemeen | 3 | 16-05-12 15:22 |
1080p MP4 vanuit iTunes overzetten op de nieuwste iPad lukt niet. | iphoonnoob | iTunes | 2 | 14-04-12 22:23 |
pimp all screen overzetten van itunes pc naar iphone 3G/GS lukt niet?? | Rosered | iTunes | 1 | 14-01-12 14:44 |
Windows: mp3 overzetten van iphone of ipod naar pc | steiner | iTunes | 0 | 08-08-11 14:32 |
|
|