Apps overzetten van iTunes naar iPod lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi mensen Aangezien ik de 8GB versie van de iPod 4 heb lukt het downloaden van een app zonder iTunes niet vanwege het gebrek aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps overzetten van iTunes naar iPod lukt niet
Hi mensen
Aangezien ik de 8GB versie van de iPod 4 heb lukt het downloaden van een app zonder iTunes niet vanwege het gebrek aan geheugen. Dit zou dus wel met iTunes lukken maar zodra ik een app probeer over te zetten neemt het geheugen af, en er staat wordt geïnstalleerd, hier merk ik alleen niets van. Er gebeurt niets, op mijn iPod verschijnt de app niet. Er staat alleen wordt geïnstalleerd verder kan ik wachten tot ik een ons weeg maar er gebeurd niets. Help. (Laatste versie van iTunes, PC) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou een app wel via iTunes geinstalleerd kunnen worden als de iPod vol is
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem trouwens niet op de vorige versie van iTunes...
|
Labels |
apps, itunes, overzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film van iphone naar pc overzetten lukt niet | akkerstad | iPhone algemeen | 3 | 16-05-12 15:22 |
pimp all screen overzetten van itunes pc naar iphone 3G/GS lukt niet?? | Rosered | iTunes | 1 | 14-01-12 14:44 |
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet | m@ndy | iTunes | 1 | 07-09-10 01:35 |
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet | djepie | iTunes | 2 | 05-09-10 20:15 |
|
|