Berichten weer geven doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Ik ben een blijer iphone bezitter voor het eerst. Alleen heb totaal geen verstand van problemen met mijn Iphone. Als ik bijvoorbeeld Mail,Whatsapp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten weer geven doet het niet meer
Hallo Iedereen,
Ik ben een blijer iphone bezitter voor het eerst. Alleen heb totaal geen verstand van problemen met mijn Iphone. Als ik bijvoorbeeld Mail,Whatsapp of facebook geef mijn Iphone geen meldingen dat ik berichten heb. Hoe kan ik dit aanzetten zodat ik gewoon op het begin scherm de berichten ontvangt...? Hoor graag Gr Mascha |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In instellingen onder Notificatie center
|
|
|||
|
|||
Ja alles staat aan maar als nog doet hij het niet....
|
|
|||
|
|||
Eens herstarten en anders toch nog maar is kijken of alles wel ingeschakeld staat.
|
|
||||
|
||||
Lees de handleiding even na op je iPhone: http://help.apple.com/iphone/7/#/iph6534c01bc
Misschien is daar je antwoord te vinden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Doet het niet meer | dribbel | iPhone Navigatie | 7 | 18-09-11 19:17 |
iPhone 3GS: Doet het niet meer. | jeske77 | Unlock | 2 | 25-10-10 12:15 |
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op | vankraay | iPhone algemeen | 11 | 18-06-10 20:04 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|