//

QuickPwn en update2.1 werkt niet (windows gebruiker)

QuickPwn en update2.1 werkt niet (windows gebruiker) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 20 euro betaald voor het unlocken van mijn Iphone 8gb, volgens mij heb ik een 1.1.4, maar weet het niet zeker. Gekocht via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-08, 15:35
martinfarah martinfarah is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard QuickPwn en update2.1 werkt niet (windows gebruiker)

Ik heb 20 euro betaald voor het unlocken van mijn Iphone 8gb, volgens mij heb ik een 1.1.4, maar weet het niet zeker. Gekocht via een internetwinkel (2call.nl). Heb 'm vorige week geupdate naar 2.1 via itunes en zoals jullie weten doet ie het dan niet meer aangezien de sim niet wordt herkend.

Heb de aangegeven stappen geprobeerd en het volgende krijg ik niet voor elkaar:
- als ik 'm in de herstelmodus zet en het ispw bestand zoek kan ik die nergens vinden
- als ik de quickPwn start krijg ik een foutmelding dat de toepassing niet juist kan initialiseren (0xc0000135) en moet op OK drukken om de toepassing te beeindigen.
- Heb 'm ook al proberen te herstellen in de DFU modus (dit zegt me eigenlijk helemaal niks als leek), maar ook dat levert niks op aangezien de sim nog steeds niet herkend wordt.

Mijn vraag is hoe nu verder?????

Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen, want ik ben al een week bezig om mijn iphone te herstellen.......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-08, 16:33
martinfarah martinfarah is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Het is al opgelost, heb namelijk .Net Framework 2.0 gedownload en dan doet ie het
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Jailbreak 203 18-04-09 19:17
iPhone: QuickPWN 2.1 werkt niet brax Jailbreak 1 08-01-09 23:31
iPod touch: ipod functionaliteit werkt niet meer na quickpwn Poserman Jailbreak 4 28-08-08 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.