//

Certificaat ongeldig

Certificaat ongeldig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik probeer op mijn iPhone 3G mijn e-mail op te halen, en als ik de account gegevens invul krijg ik steeds de melding "Veilige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-09, 12:09
christclijsen christclijsen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Veldhoven
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar christclijsen
Exclamation Certificaat ongeldig

Hoi,

ik probeer op mijn iPhone 3G mijn e-mail op te halen, en als ik de account gegevens invul krijg ik steeds de melding "Veilige verbinding mislukt. Het certificaat voor 'info@christclijsen.nl' is mogelijk ongeldig".

Ik heb zowel via IMAP als via POP3 geprobeerd, maar ik krijg het maar niet werkend. Ook na zoeken op internet/dit forum kwam ik geen duidelijke oplossing tegen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Mijn e-mail account heb ik via WebReus Webhosting - Web hosting en Domein registratie bij mijn site gekregen, en ik het werkt met Horde (?), ik haal mijn mail altijd op op webmail.christclijsen.nl

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Gr Christ
__________________
Gr Christ Clijsen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-09, 09:03
christclijsen christclijsen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Veldhoven
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar christclijsen
Standaard

Niemand die mij kan helpen..? Ik heb al veel op Google gezocht, en de zoekfunctie hier op het forum ook al veel gebruikt maar niks kunnen vinden.. Ik hoop dat er toch iemand is die me kan helpen!
  #3  
Oud 26-03-09, 09:52
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als je eens begint met te vertellen via welke provider je belt, via welke internet provider je mail probeert te versturen en op te halen en als laatste je mail instellingen op de iPhone.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 26-03-09, 10:02
christclijsen christclijsen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Veldhoven
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar christclijsen
Standaard

Sorry, ik bel via T-Mobile (ik heb een gewone, originele iPhone 3G 8GB via T-Mobile), ik heb mijn e-mail account via mijn eigen website, en als ik mijn e-mail via de webmail open gebruikt hij daar Horde (?) voor. Op mijn iPhone heb ik (nog) geen instellingen aan kunnen passen, omdat ik geen e-mail account ingevuld heb en je kunt pas instellingen aanpassen als je dat gedaan hebt. Het enige dat ik aan kan passen is hoeveel berichten ik wil zien, hoeveel regels ik per bericht in de voorvertoning wil zien, de minimale tekstgrootte, aan/kopie label, vraag bij verwijderen, blinde kopie naar mij en handtekening. Dit heeft (neem ik aan) allemaal niks te maken met instellingen voor mijn e-mail account, vandaar dat ik het allemaal op standaard heb laten staan.
  #5  
Oud 27-03-09, 10:05
christclijsen christclijsen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Veldhoven
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar christclijsen
Standaard

Ik heb mijn e-mail nu goed ingesteld op mijn iPhone, ik ben alleen alle mappen die ik gemaakt had op mijn server kwijt. Die heb ik in mijn iPhone wel staan, alleen ik heb dus lang niet alle e-mails meer op mijn webmail. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen?

Gr Christ
Reageren

Labels
certificaat, certificaat ongeldig, email, imap, pop3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email verzenden niet mogelijk - afzender ongeldig? Thommes iPhone algemeen 1 27-05-10 08:35
iPhone 3G: Ongeldig Sim pokki Unlock 17 03-12-09 16:47
Afzender Ongeldig (Hotmail) Jurgenpalland iPhone algemeen 4 31-08-09 12:53
Certificaat verlopen. macfreaker Ontwikkelen voor iOS 5 27-03-09 16:59
Adres van afzender is ongeldig Olga.p2000 iPhone algemeen 6 17-12-08 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.