gmx mail ophalen gaat niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al enige tijd netscape & gmx mail op mijn iphone 3g 8gb. netscape mail gaat nog steeds zonder problemen, maar gmx zegt: Mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gmx mail ophalen gaat niet meer
ik heb al enige tijd netscape & gmx mail op mijn iphone 3g 8gb.
netscape mail gaat nog steeds zonder problemen, maar gmx zegt: Mail ophalen niet mogelijk de verbinding met de server 'imap.gmx.com' is mislukt waar kan dit aan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
goed, ik ben er uiteindelijk achtergekomen hoe dit probleem op te lossen. emailaccount eraf gehaald en gewoon opnieuw geinstalleerd. gmx gaf een antwoord zonder uitleg.
nu doet mijn gmx account weer als vanouds op mijn iphone 3 g 8 gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
E-Mail ophalen (en verzenden) doet niet | HyperCube | iPhone algemeen | 2 | 15-11-10 00:04 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Gmail kan Mail niet ophalen | terrorsource | iPhone algemeen | 4 | 21-04-09 17:42 |
e-mail ophalen werkt niet | schermer | iPhone algemeen | 6 | 16-06-08 23:08 |
|
|