//

Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed

Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn iPhone 3G van T-Mobile. Al een geruime tijd heb ik last van barstjes in de behuizing van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-09, 23:31
matsoft matsoft is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPhone 3G van T-Mobile.
Al een geruime tijd heb ik last van barstjes in de behuizing van mijn iPhone. Maar sinds gisteren is er een stukje plastic afgebroken bij de Mute-knop van de iPhone en dat stukje is in de iPhone gevallen waardoor de knop niet maar wilde bewegen.

Nu is het me vandaag gelukt om het stukje voorzichtig uit de iPhone te halen.
Alleen nu is er weer een probleem bij gekomen. Als ik de oordopjes van de iPhone in de telefoon doe, komt er gewoon geluid uit, maar werkt het knopje op de oordopjes niet meer. Ik kan dus niet meer naar een volgend nummer springen of een gesprek beëindigen via de oordopjes. Als ik de oordopjes in een andere iPhone doe, gaan deze er veel dieper in de telefoon en werken de oordopjes wel. Het moet dus aan mijn iPhone liggen.

Ik ben naar de T-Mobile winkel geweest en gevraagd of ze dit kunnen maken binnen de garantie. De medewerker vertelde mij dat dat het helaas niet kon, omdat deze barstjes waarschijnlijk niet een productie fout is. Hij kan de iPhone opsturen voor reparatie en dan kijken ze daar of het misschien toch onder garantie valt.

Nu ben ik altijd erg zuinig met mijn iPhone (ja, dat kan iedereen natuurlijk zeggen) en nu is mijn vraag wat ik kan doen.
Hoe duur is het om een nieuwe achterkant op de iPhone te zetten, kan ik beter een nieuwe iPhone kopen of toch maar voor reparatie opsturen? En hoe zou ik het probleem met de oordopjes op kunnen lossen? Wie kan mij advies geven of helpen??

Alvast bedankt want ik baal er behoorlijk van!! Ik heb de telefoon niet verzekerd bij T-Mobile (nu heb ik er wel erg veel spijt van )

Groeten,
MatSoft
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-09, 08:21
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Een originele achterkant zit zo rond 100 euro. Je kunt ook even wachten totdat de nieuwe iPhone uit is
  #3  
Oud 11-05-09, 22:25
matsoft matsoft is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Bedankt voor de reactie!

Nu heb ik gelezen dat je de iPhone ook via iPod-Service.nl kan laten repareren. Heeft iemand hier ervaring mee??
  #4  
Oud 11-05-09, 22:39
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Genoeg mensen
Gebruik de zoekfunctie maar eens. Zullen genoeg hits zijn.
  #5  
Oud 12-05-09, 10:29
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Je kan ook bij Instellingen instellen dat als je 2x de home-button indrukt, je een pop-up krijgt waarmee je naar het volgende nummer kan gaan..
Geen geweldige oplossing, maar je moet toch wat..
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oordopjes aansluiting werkt niet goed erikroeier iPhone algemeen 3 16-04-14 16:38
oordopjes niet goed in iPhone daandude iPhone algemeen 0 07-10-10 23:21
oordopjes werken niet :S Daan826 iPhone algemeen 9 14-02-09 12:42
Trillen maakt veel herrie: behuizing niet goed vast? Ironis iPhone algemeen 3 20-11-08 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.