//

Oordopjes aansluiting werkt niet goed

Oordopjes aansluiting werkt niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb deze vraag al wel eens gesteld maar toen dacht ik later dat ik zelf gewoon uit fout deed maar ik blijf het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-09, 19:51
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Exclamation Oordopjes aansluiting werkt niet goed

hallo,
ik heb deze vraag al wel eens gesteld maar toen dacht ik later dat ik zelf gewoon uit fout deed maar ik blijf het probleem houden.

Ik heb zelf oordopjes die het prima doen maar sommige andere doen het op de een of andere manie rniet goed. Als ik ze erin doe heb ik vaak slecht geluid (stemmen hoor je minder goed en je hoort gewoon dat het niet klopt). Als ik dan een beetje ga zitten rommelen ermee kan ik wel goed geluid krijgen maar als ik er dan per ongeluk een tikje tegenaan geef is het weer terug bij af.

Zou er misschien iets in het gaatje zitten waar de oordopjes in moeten?
zo ja, hoe krijg ik dit eruit?
wat zou eht anders kunnen zijn?

alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-14, 16:08
boymarc boymarc is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard

ik heb dus het zelfde probleem heb echt geen idee waardoor het komt.. ik ga maar langs bij de apple store denk ik
  #3  
Oud 16-04-14, 16:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wellicht zit er stof in de hoofdtelefoonaansluiting. Ik heb dit meerdere malen gehad. De jack plug wil er dan niet meer helemaal in. Ik heb het stof er met een heel fijne pincet uit gehaald. Kan ook met een naald misschien. Maar dit dient wel heel voorzichtig te gebeuren.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 16-04-14, 17:38
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Om deze ellende te voorkomen zijn er zogenaamde dust plufs te koop. Ik gebruik ze al vanaf het prille
begin dat iphone 5 uit kwam. Nergens last van. Voor de prihs hoef je het niet te laten. Ik dacht dat ik hiervoor ca. 2 of 3 euro heb betaald.
zie voor voorbeeld site changeyoyrcolour.nl.
Succes
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
Reageren

Labels
earphone, geluid, muziek, oordopjes, plug



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oordopjes niet goed in iPhone daandude iPhone algemeen 0 08-10-10 00:21
Bediening oordopjes werkt niet 100% loopezz iPhone algemeen 0 15-07-10 18:33
Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed matsoft iPhone algemeen 4 12-05-09 11:29
Usb aansluiting werkt niet meer! JoeyEhv Archief 3 04-05-09 13:23
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.