//

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier

Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen weekend update van 1.1.4 naar v. 3.0 gedaan. Even wat problemen gehad met gprs/EDGE, maar dat lijkt opgelost. Er blijven nog 2 kleine probleempjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 23-06-09, 13:01
WvK WvK is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard v. 3.0: ervaring

Afgelopen weekend update van 1.1.4 naar v. 3.0 gedaan. Even wat problemen gehad met gprs/EDGE, maar dat lijkt opgelost. Er blijven nog 2 kleine probleempjes over:
- Notities: van de drie notitie's kan ik er nog maar 1 openen. Deze notitie bevat de tekst van een andere notitie (!?). Ik kan geen nieuwe notitie's toevoegen. Ook kan ik niets verwijderen. Iemand een suggestie?
- De verbinding wordt tijdens een telefoongesprek opeens verbroken. Enkele keren gebeurd. Geen idee hoe/wat/waarom.

Verder een soepele overgang! Nieuwe versie bevalt goed tot zover.

grt,
WvK
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #542  
Oud 23-06-09, 13:54
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

Ik vind dat er wel leuke updates bij zitten, hoewel ik de zoek functie nog niet een keer heb gebruikt...
  #543  
Oud 24-06-09, 14:49
kwak kwak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb gister de nieuwe versie 3.0 erop gezet. Alles werkt top!!
3G, Youtube, mms en nog meer.. Helaas werken de geinstalleerde applicaties via Apple store niet helemaal zoals het hoort! Nadat ze zijn geinstalleerd en ik start hem opnieuw op, combineerd hij logo's van de apps met elkaar of vervangt een logo van een app waardoor ik 2 dezelfde logo's heb

Weet iemand hoe dat kan worden opgelost? Verwijderen en opnieuw erop zetten werkt niet..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! Gilliam Chat en geruchten 7 25-02-09 14:53
Release jpke Archief 1 11-01-09 12:30
Recente ervaringen officiële Franse iPhone Whitewater Koopinformatie Rest Europa 2 28-01-08 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.