Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen weekend update van 1.1.4 naar v. 3.0 gedaan. Even wat problemen gehad met gprs/EDGE, maar dat lijkt opgelost. Er blijven nog 2 kleine probleempjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
v. 3.0: ervaring
Afgelopen weekend update van 1.1.4 naar v. 3.0 gedaan. Even wat problemen gehad met gprs/EDGE, maar dat lijkt opgelost. Er blijven nog 2 kleine probleempjes over:
- Notities: van de drie notitie's kan ik er nog maar 1 openen. Deze notitie bevat de tekst van een andere notitie (!?). Ik kan geen nieuwe notitie's toevoegen. Ook kan ik niets verwijderen. Iemand een suggestie? - De verbinding wordt tijdens een telefoongesprek opeens verbroken. Enkele keren gebeurd. Geen idee hoe/wat/waarom. Verder een soepele overgang! Nieuwe versie bevalt goed tot zover. grt, WvK |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat er wel leuke updates bij zitten, hoewel ik de zoek functie nog niet een keer heb gebruikt...
|
|
|||
|
|||
Ik heb gister de nieuwe versie 3.0 erop gezet. Alles werkt top!!
3G, Youtube, mms en nog meer.. Helaas werken de geinstalleerde applicaties via Apple store niet helemaal zoals het hoort! Nadat ze zijn geinstalleerd en ik start hem opnieuw op, combineerd hij logo's van de apps met elkaar of vervangt een logo van een app waardoor ik 2 dezelfde logo's heb Weet iemand hoe dat kan worden opgelost? Verwijderen en opnieuw erop zetten werkt niet.. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|