Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand al wat over jailbreak 3.0?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand al wat over jailbreak 3.0?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens zitten er nog heel veel kleinigheden in OS 3.0 die niet of vrij weinig genoemd worden maar toch wel van erg groot belang zijn:
Ik vind het überhaupt al knap dat je in minder dan 24 uur dat die update officieel is gereleased al kunt stellen dat je accuduur er gigantisch op achteruit is gegaan. Vergeet niet dat je de komende dagen minder accuduur hebt omdat je os 3.0 uitprobeert en dus meer dan anders met je iPhone in de weer bent. Meer in de weer zijn betekent ook minder accuduur. Ergo: geduld hebben en het over 2 weken nog eens bekijken wanneer os 3.0 niet meer zo nieuw is als nu Laatst gewijzigd door ppl; 18-06-09 om 18:27. |
|
||||
|
||||
Problemen OS 3.0 !
Sinds gisteren heb ik iPhone OS 3.0 geinstalleerd op mijn iPhone 3G 8GB
Het is een originele van T-Mobile. Ik heb een aantal problemen:
Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij hoor
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Oke, dankjewel.
Iemand een oplossing. Ik baal er ontzettend van! Super irritant! |
|
|||
|
|||
Probeer gewoon eens te herstellen kijken of je het dan nog steeds hebt!
|
|
||||
|
||||
voor Wi-Fi heb ik het al tig keer hersteld.
voor het scherm zal ik het nog een keer proberen |
|
||||
|
||||
3.0: Trage opstart en shutdown
Hallo,
ik heb nu ik 3.0 gisteren heb geïnstalleerd. Hij start nu alleen raar op. Eerst komt het appeltje in beeld, vervolgens echter een tijdje een zwart scherm, waarna ik eerst moet ontgrendelen. Bij het afsluiten duurt het soms een paar seconden, zoals normaal, maar soms wel meer dan een halve minuut. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En heeft iemand er een oplossing voor? Martin. |
|
|||
|
|||
Na update beantwoorden SMS
Ik heb vandaag de nieuwest update gedownload en geinstalleerd op mijn iphone.
Normaal kon ik wanneer ik een sms had gekregen, onderin ( rechts ) op stuur klikken waarna ik gelijk het smsje kon beantwoorden. Nu blijft dit veld grijs en kan ik hier niet meer op deze manier naartoe, en moet ik dus iedere keer opnieuw een nieuw smsje kiezen en afzender selecteren. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? |
|
|||
|
|||
reservekopie duurt echt superlang. wanneer gaan ze is een update leveren waar alles in orde is!!!!
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Ik had dus nog steeds geen tethering optie bij netwerk maar als ik de berichten lees zou die er wel moeten zijn bij simlockvrije toestellen. Hebben meer mensen de tethering optie niet of ben ik de enige ?
Ik heb nu tethering, mms & visual voicemail optie voor het proximus netwerk, uiteraard werkt visual voicemail niet met proximus maar tethering en mms werkt perfect hier ! Als er mensen met proximus interesse hebben in de ipcc file en hoe te installeren laat het me even weten. |
|
|||
|
|||
zelfde probleem, afsluiten na homeknop/aanknop tegelijk ingehouden te hebben nu weer redelijk snel. opstarten blijft irritant... eerst slide to unlock, dan unlock, code invoeren.. en hoppa we zijn eindelijk klaar voor gebruik.
nou ja gebruik.. mms doet het dus nog altijd niet |
|
|||
|
|||
Iemand al opgemerkt dat foto's in de foto app nu niet meer meedraaien als je de iPhone ondersteboven houdt? Was eerst wel zo. Misschien is Apple erachter gekomen dat men een telefoon niet op z'n kop bedient?
|
|
|||
|
|||
Bug ontdekt in App store. Als je de menu opties wijzigt (de 5 onderdelen onderaan, en je haalt de knop 'Meer' weg, dan kun je alles niet meer editten.. :S Ging per ongeluk, maar nu kan ik niet meer op inwisselen tappen
|
|
||||
|
||||
hier nu ook geprobeerd, maar hij sluit nog steeds ontzettend traag af. gelukkig geen last van mms-probleem, aangezien ik een ipod touch heb. maar voor je €8 krijg je weinig terug, het is dat sommige apps het nodig gaan hebben, met Touch4 free kun je nu p2p gamen en dat werkt gelukkig wel perfect.
|
|
||||
|
||||
Kunnen jullie aub alle ervaringen ivm. de 3.0 firmware in het al reeds bestaande topic posten ? We hebben het graag zo overzichtelijk mogelijk voor iedereen maar op deze manier gaat dit erg moeilijk. Topics Samengevoegd
|
|
|||
|
|||
ik denk dat alles wel mooi is alleen de itunes synchroniseerd doet het niet...
ik krijg elke keer de fout melding 13019 dus schiet niet op... |
|
||||
|
||||
Heb het net geupdated. Alles werkt perfect!
Ben alles nu nog aan het uitzoeken. |
|
|||
|
|||
3.0 problemen???
Hey,
gisteren avond geupdate naar 3.0 en vandaag toch wel wat problemen ondervonden....hebben andere ook deze ervaringen? - oproepen worden direct doorgeschakeld naar voicemail, maar telefoon is niet in gebruik. Bel ik nummer terug werkt alles...en daarna kan men mij weer even bellen...raar.. - batterij was vandaag wel heel snel leeg....of misschien heb ik er teveel mee gespeeld. - ik heb links van bluetooth icoontje rechts boven, ineens een icoontje bij. een hoorntje met daaronder een aantal puntjes....iemand een idee waarvoor dit staat???? Rgds Begie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|