Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben ook naar 3.0 geupdate, (iphone 16gb uit België vodafone) alles werkt tethering,,, mms,,, maar ik loop tegen 1 probleempje aan. als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ben ook naar 3.0 geupdate, (iphone 16gb uit België vodafone) alles werkt tethering,,, mms,,, maar ik loop tegen 1 probleempje aan.
als ik een sms naar meerdere personen stuur maakt hij er automatisch een mms van... maarja dat wil ik helemaal niet iemand enig idee?? of het zelfde probleem??? Let me know please tanks alvast |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
misschien bij instellingen > berichten mms uitzetten
edit: iedereen succes nog en truste! |
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe ik het volgende kan oplossen: na de 3.0 update is de iPhone heeeeel traaaaag. Toestel is niet gejailbreaked of unlocked. Is dus helemaal orgineel. Hij blijft hangen en het duurt heel lang voor alles het weer doet. Nu al 3x gereset maar helpt niet!! Help mij aub!
|
|
|||
|
|||
Dank jullie wel voor de hulp jongens . Ik zal em gaan updaten zodra het wat rustiger wordt op t netwerk maar dat zal wel nog een tijdje gaan duren. Heb namelijk geen zin om telkens die verbindingsfout te krijgen tijdens het updaten en installeren .
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14)
dit is de melding die ik krijg bij de controle van de herstel, nagenoeg aan het einde Laatst gewijzigd door "R"; 18-06-09 om 08:11. |
|
|||
|
|||
die foutmelding staat al ergens eerder Dennuske, volgens mij op begin forum
|
|
|||
|
|||
Het valt me op dat veel mensen tegen dezelfde problemen omtrent de mms functie aanlopen.
Na de update naar 3.0 waren mijn netwerkinstellingen weg, wat dus resulteerde in het ontbreken van de mms knop. Dus mensen.. als je geen mmsknop hebt in je berichten, kijk dan eerst of je netwerkinstellingen goed zijn. Deze kan je vinden bij: instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk. Daarna je telefoon opnieuw opstarten en dan zou je de mmsknop moeten zien. |
|
||||
|
||||
Geen YouTube en geen push notifications van TapTapRevenge2 (Connect to iTunes to use push notifications) voor de 1st gen iPhone gebruikers.
Toch jammer dat de echte eerste gebruikers in de steek worden gelaten... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij geeft ie ineens aan dat er geen simkaart is. Gister de update uitgevoert en toen deed die het gewoon en nu na het wakker worden deze melding. Weer herstellen maar!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tethering
Citaat:
Iets minder grappig is dat als ik google.com intik ineens op de spaanse google terecht kom (zoals je ook wel eens naar de nederlandse wordt doorgesluisd, heel irritantos) |
|
|||
|
|||
Videos roteren
Ik merk dat nu bij 3.0 via de ipod functie de video's continu roteren als je je scherm nog maar even kantelt.
Vroeger als ik op de button video klikte kon ik enkel in landscape mode kijken en moest ik het scherm al 180° draaien om het te doen kantelen (was makkelijk in bed). Via de button podcasts begon toen een film ook steeds in portrait en kon je hem dus om de 90° doen draaien. Nu met 3.0 heeft hij de 90° draaifunctie dus ook al bij de button video en dat is echt vervelend, zeker in bed. Iemand een oplossing of een idee? |
|
||||
|
||||
Heb hem draaien.. sms in landscape is super! direct weer kunnen smsen terwijl hij nog aan het versturen is werkt ook super.. verder ga ik er nog even mee aan de slag
Nu alleen de jailbraik nog want Catagories is nu weg en al mn programma's dus ook.. Laatst gewijzigd door StefV; 18-06-09 om 09:32. |
|
|||
|
|||
Op 1 of andere manier heb ik toch een beetje flauw gevoel over gehouden aan de 3.0 firmware...
Maar dan heb ik wel de grootste functionaliteiten gehad.... op de eerste na hadden Landscape SMS/Mail en Copy/Paste er niet al lang in moeten zitten? Zelf heb ik een jailbroken 2.2.1 Iphone gehad met iRealSMS waar alle "nieuwe" functionaliteiten al lang en breed in zaten. Dan heb je nog MMS, wie gebruikt dat serieus? 50 cent p/b... beetje oertijd allemaal... E-Mail is net zo handig en gratis. Wat ik persoonlijk nog een erg gemis vind en ik was in de veronderstelling dat dat kon vanaf 3.0 is Bluetooth file transfer... Een willekeurige telefoon bij de Aldi kan dit al... maar niet de iPhone. Nu heb ik begrepen dat ze de mogelijkheid voor ontwikkelaars hebben gecreerd om een dergelijke app te maken... maar dit had er al LANG standaard in moeten zitten. Iets wat ik als erg positief heb ervaren is de stabiliteit van de iPhone en wat blijkt een betere 3G verbinding. Voor de rest vind ik de 3.0 update maar aan de flauwe kant en kan ik niet wachten op de jailbreak om te zien of Apple nog dingen verborgen houd voor ons. |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|