Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door randy1500 Ik lijk wel een klein kind!! Fantastisch dat dit de hele dag heeft geduurd!! Maar toch is het me net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile staat los van de update van je telefoon. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
APN event.proximus.be Gebruikersnaam mms Wachtwoord mms MMSC mmsc.proximus.be/mms MMS-proxy 10.55.14.75 Maximale mms grootte (blanco laten) MMS UA Prof URL (blanco laten) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maak niet uit, zolang iemand mij kan helpen vind ik het prima! Bedoel je niet: Instellingen > Berichten > En dan ergens iets van MMS instelling? Die instelling bestaat bij mij niet onder berichten alleen deze twee staan onder berichten: - Toon voorvertoning - Herhaal melding
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk eens in instellingen > algemeen > info naar de versie. Want die 100% heb je niet in 3.0 volgens mij. en je zou wel een fotoicoontje moeten zien in het smsbalkje. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarre dat bedoel ik idd. Maar als je daar niks heb staan moet je misschien even bij about (of iets in het nederlands) checken of je wel de nieuwe firmware goed hebt geinstalleerd want het begint erop te lijken dat je hebt gedownload, gegeten en gedacht dat het klaar was... Iig. succes |
|
|||
|
|||
Zie bijlage voor versie. Er staat 3.0 (7A341)
|
|
|||
|
|||
@dancingmy, thnx voor je antwoord!
Nog maar een dan, wereldwijd is de release gekomen, dus zit heel de wereld tegelijk te updaten?? Dan wil ik die serverruimtes van Apple weleens zien!! Soort van pentagon?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
batterij-meter in procenten is geen standaard functie van OS 3.0. Deze is alleen beschikbaar als je in een vorig stadium je iphone hebt gejailbreaked en toen deze tool hebt geinstalleerd. Deze is gewoon blijven staan (hoe weet ik ook niet maar het is zo..). Als je dit niet hebt en wel wil moet je gewoon wachten op de jailbreak van 3.0 en deze tool dan installeren..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hahaha inderdaad. Apple heeft het dan goed voor elkaar |
|
|||
|
|||
al een bugje gevonden bij de camera... (niet camera via messages, maar echt via de app zelf). zoals je bij de bijlage kunt zien, mist links onder een icoon voor het bekijken van je camera roll
mijn iphone had wel problemen tijdens het updaten... maar heeft zichzelf gelukkig hersteld. Het landscape smsen is echt geweldig, ook het individueel verwijderen/doorsturen van berichten! |
|
|||
|
|||
Je moet de juiste mms instellingen instellen (100% zeker zijn) en dan HERSTARTEN! Minstens 1 keer.. Als je iTunes 8.2 beta 1 hebt kan je ook nog IPCC bestanden invoegen, daar staan alle instellingen van je provider in.. Google ff IPCC + providernaam (bv KPN of mobistar). Hetzelfde voor tethering..
|
|
|||
|
|||
Is geen bug, dat lege icoon laat de laatst geschoten foto zien...
|
|
|||
|
|||
@steffex, is geen bug . Je laatst genomen foto zal daar komen te staan..
|
|
|||
|
|||
ik begrijp er niets van.. ik heb de losse firmware gedownload maar ik krijg na het uitpakken een folder.. ipv een file.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|