Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Quintenajax kan ik die applicaties nog wel gebruiken,of moeten die er af? Als je update zijn ze weg maar staan wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als je update zijn ze weg maar staan wel ergens op je iPhone maar bij een restore ben je echt alles kwijt. Je kan ze er weer opzetten als er een jailbreak is. Niet vragen wanneer die er is wat dat is onbekend.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op iPhoneclub Live! staat :
Het buildnummer van de update die vandaag beschikbaar kwam is exact gelijk aan die van de eerder uitgelekte iPhone OS 3.0 GM (build 7A341). Heb je deze al geïnstalleerd, dan hoef je niet meteen te updaten (sterker nog: de kans is groot dat je helemaal geen update ziet binnenkomen). Wel is het zo, dat de GM-versie na verloop van tijd kan aflopen. Klik op Alt-Herstellen (Mac OS X) of Shift-Herstellen (Windows) in iTunes om dan de huidige, actuele versie te installeren (die je natuurlijk eerst lokaal gedownload hebt). Als je gewoon herstellen kiest (dus zonder Alt of Shift), dan download mijn itunes automatisch die nieuwe versie, volgens mij werkt dat dus ook gewoon. |
|
|||
|
|||
Als ik mijn iphone pas update op het moment dat de jailbreak er is,hou ik dan wel alles?
|
|
||||
|
||||
Krijg met geen mogelijkheid MMS aan de gang. Provider is Vodafone en alle instellingen staan goed. Zie nergens een optie om MMS te versturen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is een IPCC bestand. Zoek maar even op het forumhoe deze te installeren
|
|||
|
|||
Via mobileconfig...
Citaat:
Ik weet alleen niet zeker of Vodafone hier bij staat maar het is te proberen -edit: Vodafone staat erbij, wel via iphone doen natuurlijk! Laatst gewijzigd door Hamertej; 17-06-09 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Wat me opvalt is dat ik de laatste dagen weinig updates van app's heb gehad. Vanavond heb ik er al een paar gehad op verschillende tijdstippen. Gooit Apple deze er nu misschien pas uit omdat ze nu pas (met 3.0) werken?
|
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je tethering weer? Want dat heb ik geactiveerd en sindsdien kan ik niet meer mmsen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan tether gewoon uitzetten. Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-06-09 om 23:13. Reden: ;) |
|
|||
|
|||
Als je tethering via een Mobileconfig hebt geinstalleerd, kan je deze in Instellingen --> algemeen --> profiel (naar beneden scrollen) weer verwijderen, even een reboot en je bent ervan af
|
|
|||
|
|||
Ik vind het wel apart en spannend. Steeds als er echt nieuws is voor de iPhone in de vorm van een update of een jailbreak kom ik weer dezelfde mensen tegen die als een rots in de branding iedereen helpen en loodsen.... Michael en Scorpiosoft ..... nu al een medaille ...... alweer. Dank!!!!!!!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand de optie gevonden om de batterijweergave in procenten tevoorschijn te krijgen? Ik had eerder begrepen dat dit met 3.0 ook zonder jailbreak te zien zou zijn maar ik krijg het niet gevonden....
Ook ben ik erg benieuwt of Nimbuzz binnenkort gaat pushen |
|
||||
|
||||
Ook hier de foutmelding 'De iPhone kan momenteel niet bijgewerkt worden omdat de iPhone-activatieserver niet beschikbaar is'...
1 iPhone gehad (ging prima), one to go |
|
|||
|
|||
Dus een geunlocked/simlock vrije 2g kan ik gewoon shift+update met die van wiki? jailbreak gaat weg samen met de apps toch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb toch een paar bemerkingen over de OS 3.0 :
1. ik heb nu al een week die GM-versie erop staan en mijn iphone is warmer als ik app gebruik en de batterij is soms op een halve dag leeg! 2. het youtube account werkt bij mij niet heeft iemand dezelfde problemen en zo ja, heb je dan een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geen batterij-meter
Citaat:
Als er een jailbreak is kan je dit weer activeren |
|
|||
|
|||
Alles verloopt prima hier. Zojuist m'n eerste MMS'je naar een andere iPhone verstuurd, en er een teruggekregen
Enkel die fameuze functie om de hele iPhone te doorzoeken (spotlight) vind ik niet. Is die ook voorbehouden voor de 3G s ? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|