Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje Als ik op de wiki de firmware download is het een zip file, moet ik deze hernoemen naar .ispw en dan updaten met itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wiki link is ZIP?
Vraagje
Als ik op de wiki de firmware download is het een zip file, moet ik deze hernoemen naar .ispw en dan updaten met itunes of download ik de verkeerde link? Zo ja zou je de correcte willen posten of iemand anders natuurlijk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het de bedoeling om de hele tijd op "werk bij" te klikken als hij de foutmelding geeft activatieserver niet bereikbaar, als ik het zo doe pakt hij de software de hele tijd terug uit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=Taco;298560][quote=Michael;298543]Vraagje
Citaat:
en dan updaten maar! |
|
|||
|
|||
simkaart wordt niet ondersteund. Tewijl er op mijn iphone wel gewoon vodafone staat.. Ik kan ook wel gebeld worden ondanks dat er alleen maar noodoproepen staat.
Heeft iemand een idee wat ik nu nog kan doen? |
|
|||
|
|||
De MMS optie staat nu bij berichten, maar hij wil ze nog niet verzenden? Nog meer mensen daar last van?
Simlockvrije Iphone met KPN |
|
||||
|
||||
Heb je gerestored ipv update
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
wat is softreset?
|
|
|||
|
|||
ik blijf dus deze melding krijgen in itunes ;
De sim kaart in deze iphone wordt niet ondersteund alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. enz.... nog mensen die deze melding kregen? gewoon blijven in/en uit pluggen??? ben al even bezig :s mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan er ook geen een verzinnen! Nou ja, ik zie het wel, de tijd zal het leren maar zowel mijn gevoel als m'n verstand zegt me dat ik helemaal niets hoef te doen nu en dat ik de final gewoon al sinds vorige week gebruik!
|
|
|||
|
|||
pfffff eindelijk klaar met syncen.... nu gaan ontdekken... succes iedereen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft iemand de goeie link naar de 3.0 uit WIKI. Ik kan hem niet vinden namelijk...ligt aan mij hoor... EDIT: LAAT MAAR |
|
|||
|
|||
Ik heb helaas ook moeten wachten vanwege de serverload, ondanks de positieve berichten dat een gewone update het op een 2g iphone die ooit gepwnd is het gewoon zou doen.
Toch maar even wachten, maar ik zou niet weten waarom je in vredesnaam zou alt/shift-restoren. Gewoon update. edit: volgems mij dan...? |
|
|||
|
|||
Wanneer komt de jailbreak voor de nieuwe update?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels de 3.0 al een dag eerder op me iPhone staan, maar hij werkt niet zoals hij moet. Ik kan nog steeds nergens een MMS versturen?
Er staat geen camera icoon naast het tekstveld om een sms te versturen of iets dergelijks.. Versie: 3.0 (7A341)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|