Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sumercity de servers zijn over belast ik heb er ook nog problemen mee:/ @ RoWa : kan jij nu gewoon muziek afspelen vanaf je iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sumercity de servers zijn over belast ik heb er ook nog problemen mee:/
@RoWa: kan jij nu gewoon muziek afspelen vanaf je iphone zonder iets te branden op cd?. hoop dat het in me qashqai kan zou wel top zijn |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik had os 3.0 gm er opstaan maar naar lang klooien met downgraden en weet ik al wat nog meer het ik nu hopelijk de orginele er opstaan weet iemant ook een trukje om daar achter te komen aangezien het bild numer het zelfde is
|
|
|||
|
|||
Werkt nu eigenlijk elke app op de iphone OS 3.0 want ik had bij de 3.0 maar 10 van de 27 apps op mijn iphonescherm staan terwijl de algemene info zegt : Programma's: 27 .
komt dit door de reservekopie van 2.2.1 die is overgezet naar 3.0 of is er iets anders aan de gang |
|
|||
|
|||
@dennisj007: hoe heb jij hem gedowngrade?
|
|
|||
|
|||
M'n vader heeft een Iphone uit België. Hij heeft een KPN abbo maar hij krijgt mms niet werkend. Iemand dit al opgelost?
|
|
|||
|
|||
Hoe verstuur je nu MMSen met de nieuwe update? Verder werkt alles prima hier
|
|
|||
|
|||
Citaat:
of is er een omslachtige manier die dit alleen mogelijk maakt? |
|
||||
|
||||
In de sms-app ("berichten") staat nu naast je tekstveld een cameratje.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Server ligt er nog steeds uit
|
|
|||
|
|||
Helaas hier ook de melding:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja maar dat mms werkt bij mij dus mooi niet.. of ik nu 3g ontvangst heb of niet, ik krijg steeds de melding verzenden mislukt....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo juist de updat erop gezet,ging allemaal prima,maar nu kan ik alleen nog maar 112 bellen,als ik hem inplug bij itunes kan ie de i store niet berijken omdat er een time out in het netwerk is??
Ben niet zo'n nerd maar dat ik nu niet kan bellen is ff vervelend,kan het zijn dat de server overbelast is nu omdat iedereen de update aan downloaden is? |
|
||||
|
||||
Net ook geupdate vanaf GM met alt-herstel, nu probeert ie iedere keer verbinding te maken met de iTunes store, na ee tijdje komt de volgende foutmelding:
Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-4) Er heeft zich een fout voorgedaan in de iTunes Store. Probeer het later opnieuw. Ik heb het nu al meerdere malen geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding, ik mag hopen dat het aan de store ligt?
|
|||
|
|||
Hij downloadde gewoon goed via de directe download link die ik via twitter van iphoneclub kreeg.
Directe downloadlink voor iPhone 3G, 3.0 fw: http://bit.ly/JsoLq |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens een Italisaanse iPhone met Vodafone-abonnement, maar dat moet toch niet uitmaken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@prld
Citaat:
met OS3 en de 3G kan het nu dus ook via bluetooth. Wel iets minder mogenlijkheden (zie bv geen nummer info via bluetooth connectie, of playlist/artist/album selectie. "slechts stop/start/pause/skip bw-fw) |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|