Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Niek_ Ook maar even hier: Net de update naar 3.0 geinstalleerd. Na het installeren werd me gevraagd om de pincode op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
FW downloaden en dan restoren met altknop.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
hier zelfde probleem ook time-out netwerk blabla.
Gewoon blijven proberen lijkt me. Blijf posten AUB ik ga nu zoeken naar de apple site die info verschaft over de status van de itunes servers. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even bluetooth audio geprobeerd op mijn Pioneer avic3bt navigation system. Het werkt.
Heb een drietal fotos (met mijn oude 2g) gemaakt. Deze laatste foto laat zien dat de ipod connectie via de kabel ook nog steed werkt. Het overzetten van het telefoonboek naar de pioneer gaat helaas nog niet. |
|
||||
|
||||
wat is dat nu precies mte tethering iedereen praat erover. Mischien verkeerde topic maar vraag het me toch af nu iedereen er hier over praat.
|
|
|||
|
|||
Ja bij mij werkt het terug mijn iphone is geactiveerd
servers zullen terug werken |
|
|||
|
|||
Als een zonnetje. Zie nog geen verschil met de beta, als die er al was.
|
|
||||
|
||||
@ Inyigo: Je iPhone als modem gebruiken voor bijv je laptop, zodat je overal internet hebt.
|
|||
|
|||
Had de GM seed gedownload en zonet ook de officiele release.
Toen ik de info bekeek zag ik een verschil in de aanmaakdatum van de bestanden (bijlages) Zegt dit ook wat of er nog een verschil zit in de 2 bestanden? De screenshot met aanmaakdatum 10 juni is de officiele release. En dus een dag later aangemaakt dan de andere. Sorry als dit verkeerde topic is :-# |
|
|||
|
|||
3.0 werkt, maar als ik thetering wil activeren krijg ik op mijn vista pc de vraag voor een "bluetooth peripheral driver". Enig idee waar dit te vinden is want via windows update vind vista niets ....
|
|
|||
|
|||
is het nou echt nodig te updaten als je precies dezelfde versie hebt draaien?
|
|
|||
|
|||
De mijne blijft hangen na het updaten, kan geen verbinding met i-tunes store krijgen. time out fout mssr ik heb wel verbinding?? weet iemand hoe dit kan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor mijn 2G; moet ik nu dat bestand van wiki gebruiken of kan ik gewoon 'werk bij ' klikken in itunes..
Bij alt 'werk bij' kan ik niet mijn gedownloade bestand aanklikken namelijk |
|
||||
|
||||
Apple servers zijn overbelast. Geduld hebben is het enige.
|
|||
|
|||
alles werkt perfect hier
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt het nog steeds niet.. ik heb wel gewoon vodafone bovenin staan. maar ik heb geen menu of iets dergelijks. elke keer als ik hem nu aansluit dan geeft itunes de melding: Uw verzoek aan de itunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een time out van de netwerk verbinding voorgedaan.
Hebben meer mensen hier last van? Nog tips? |
|
||||
|
||||
GM-versie wordt unabled.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|