Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is dit nou precies dezelfde als de GM, of is het toch verstandig de laatste te updaten?>...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is dit nou precies dezelfde als de GM, of is het toch verstandig de laatste te updaten?>
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand ook de push-notificatie's niet zien?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn 2g geupdated alles werkt super, alleen de MMS functie kan ik nog niet vinden.
|
|
||||
|
||||
Vanuit de GM via shift/update de 'nieuwe' 3.0 er op gezet. Kan (nog steeds) niet MMS-en. Moet misschien toch maar eens een herstel doen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 'm uit de Wiki van deze site en die verwijst naar: http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw Als je goed naar de link kijkt zie je de datum van vandaag daar in terug. Het bestand is trouwens 241.229.233 bytes groot (ongeveer 230MB dus). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je nou zoeken in je hele telefoon dan? Dat heb ik nog niet kunnen vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb shift+update gedaan... |
|
|||
|
|||
iik heb ook GM versie, naar welke FW moet ik hem terugzetten en waar download ik dat?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mijn iphone 2g geupdate naar 3.0 maar nu geeft hij aan dat ik aleen maar emergency calls kan maken. Maar ik kan wel gewoon mijn sim kaart code invoeren en een nummer intoetsen en bellen(en gebeld worden).
Maar ik krijg geen menu te zien.. Heb ik iets verkeerds gedaan toevallig? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Melding is weg, waren wat problemen bij iTunes store waarschijnlijk. Laatst gewijzigd door madboy1973; 17-06-09 om 21:36. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je pin intoetsen weer verbinden met de computer |
|
|||
|
|||
sowieso is het precies dezelfde versie als de gm, precies even groot bestand zie ik nu
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|