Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dikkedonder dus updaten als je de GM al heb heeft dus geen zin ? GM versie = final. Deze was alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb de GM ook, daarom vind hij geen nieuwe update in Itunes?
|
|
||||
|
||||
iPhone en iPod firmwares zijn twee verschillenden.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wachten tot het weer wat rustiger wordt op de Apple servers?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand toevallig of de gsm in dfu of recovery moet staan alvorens de software te updaten?
Of kan ik door shift-update gewoon de recovery .ipsw uit de wiki gebruiken? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gewoon updaten zonder DFU of recovery.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, je hebt al 3.0 draaien. Indien je toch wil "updaten" dan klik je op herstel dan zoekt en download iTunes de nieuwste firmware, 3.0. Vergeet niet eerst een reservekopie (backup) te maken van je iPhone ! Deze kan je na de update terug zetten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen DFU en GEEN restore doen is nu het advies met een 2G
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
weet iemand waar ik de handleiding kan vinden voor het updaten van iphone 2G... want bij andere topic stond link maar die werkt niet want dan kom je bij de statische pagina van iphoneclub...
|
||||
|
||||
Dank u, doe ik dat!
Doe ik dat! Wil mijn unlock niet kwijtraken namelijk |
|
|||
|
|||
de 3.0 GM vrat toch heel wat batterij bij mij hoor :s of zou dit aan men iphone liggen? Ik update em toch maar met alt+update.... misschien dat men iphone nu wel langer meegaat dan amper enkele uren :s
|
|
|||
|
|||
Oeps, dat ging mis, hij gaat nu op mijn 1e gen. OS3 installeren. Eens kijken of ik terug kan naar 2.2.1, en dan weer updaten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"Zoek in je gehele iPhone." is echt de max!
|
|
|||
|
|||
Weet iemand ook ong. hoelaat vandaag de quickpwn voor 3.0 uit komt?
|
|
||||
|
||||
vindt het nou wel weer jammer dat ik geen muziek kan luisteren ondertussen via me I-tunes Stomme update
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp, kan ik nu mijn geunlockte 2g iphone updaten met het bestand wat in de wiki staat ? en dan daarna ook gewoon weer bellen enzo?
Of moet je eerst wachten op quikpwn? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|